Työkkärin omavalmentaja vaihtuu joka kerralla
Olen ollut työkkärin asiakkaana 10 kuukautta ja sinä aikana omavalmentaja on vaihtunut 4 kertaa. 3 kuukauden välein pitävät yhteyttä ja jokaisella yhteydenotto kerralla ollut eri omavalmentaja.
Vaihteleeko ne teillä muillakin vai onko tämä poikkeuksellista? En tykkää, kun sosiaaliset tilanteet ovat itselleni haastavia ja se hankaloittaa tätä entisestään, kun joka kerta joutuu juttelemaan eri ihmisen kanssa. Etenkin kasvotusten.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin se sinua oikein valmentaa?
Valmentaja saa bonuksen jos onnistuu ylipuhumaan työttömän kuntouttavaan työtoimintaan tai työkokeiluun.
Onko tämä totta? Itse olen kuntakokeilussa, onneksi olen hakenut opiskelemaan, ei kiinnostaisi enää olla työkkärin kanssa missään tekemisissä.
Ei ole totta, tein tota työtä eikä mitään bonuksia mistään ole olemassa.
Mulla oli koko ajan sama valmentaja. Kertoi kyllä myös näistä kauhuasiakkaista joista selvästi näki ettei työnteko kiinnosta. Sanoi että teki mieli kysyä että miksi ylipäätänsä olet täällä? Mutta pakkohan ne oli hoidella. Me väännettiin tiukasti asiaa ja lopuksi rupateltiin mukavia, kivaa oli. Sain osa-aikatyöpaikan hänen suosituksensa perusteella, ei ollut julkisessa haussa. Osaatko sinä käyttäytyä?
Niin, kyllähän sitä yhteiskunnan rahaa pitäisi ihan kaikille halukkaille jakaa, ilman mitään velvoitteita :) Sepäs olisikin kivaa kun voisi vaan netissä painaa nappia jossa lukee tilisiirto, ja sit raha siirtyis aina omalle tilille. Ilman että kukaan typerä viranomainen alkaa kyselemään että mikäs tää sun tilanne tässä nyt on, että voitaisko me kuitenkin löytää sulle jonkinlainen duunipaikka edes kokeiluun, että tienaisit omat rahasi jossain kohtaa, niinkuin aikuisen ihmisen kuuluisi.