Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä pituinen tuo Iltalehden "liian lyhyt mies" sitten on?

Vierailija
29.03.2023 |

En nyt viitsi maksaa sentään siitä tiedosta.

Nimim. Oma mieheni on 5 cm minua lyhyempi

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/17421f0d-51f9-4b1c-bd9f-637498ceb5c8

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihejä ihmisiä palstalla kun yksikään ei ole maksullista juttua lukenut 😅

Vierailija
22/42 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi myös. Oma mies on 165 cm ja aikuinen poika 167 cm. Kumpaakaan ei ole tuntunut lyhyys elämässä mitenkään haittaavan. Pojallakin on jo vaimo ja ensimmäinen lapsi tulossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro sinä!

Vierailija
24/42 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä euroviisuedustajamme Käärijä ole myös lyhyt mies, 162-164 cm?

Vierailija
25/42 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää aina nämä pituusvolinat. Onko se muka oikeasti niin tärkeää niin monille? Ymmärrän jos puhutaan oikeasta lyhytkasvuisuudesta, mutta yli 170 on vielä ihan normipituus.

Vierailija
26/42 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro sinä!

En voi. Olen itsekin pihi.

Vierailija
27/42 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt mies on alle 170cm ja painava nainen yli 50kg.

Lyhyt mies on alle 180cm.

Vierailija
28/42 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtijutun mies on 167 senttiä pitkä ja jutun mukaan ollut nyt puolitoista vuotta parisuhteessa.

Vierailija
29/42 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että kyseinen mies ei kerro pituuttaan kun sitä kysytään. Ehkä se hämää naisia, jos joku ei sellaista asiaa pysty itsestään kertomaan. Olisiko niin? Yleensähän pituus ei ole salainen asia, mutta sen sijaan naisten paino on. Sitä ei missään tapauksessa saa kysyä.

Vierailija
30/42 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehtijutun mies on 167 senttiä pitkä ja jutun mukaan ollut nyt puolitoista vuotta parisuhteessa.

No ni eli miksi se ruikuttaa sitten?

Vierailija
31/42 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän! 167cm on minun mielestäni ihan normipituus! Vaikea uskoa, että tuon takia joutuisi syrjityksi. Onhan tuon pituisia miehiä vaikka kuinka paljon.

Vierailija
32/42 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pituus ole ratkaiseva asia. Itse olen 194cm joten voisin olla puolueellinen mutta oikeasti miehessä varmasti ratkaisee kokonaisuus ja kuinka kohtelee toisia ihmisiä. Tietenkin olen kuullut naisilta että huomion kiinnittää pituus mutta tietenkin jos se pää keikkuu muiden yläpuolella niin se nähdään. Mutta jokainen nainen on sanonut että ratkaisevinta on mitä miehellä on siellä pään sisällä. Eli reippaasti vaan lyhyemmätkin miehet juttelemaan naisille. 👍

Vierailija
33/42 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua haittaa miehen lyhyys. Ihan eri asiat on tärkeät tässä iässä.

T. 50v nainen

Niin. Yleensä se haittaakin vain siinä kohtaa jos pitäisi lapsia tehdä.

Meinaakko että lyhyt mies ei yletä tuikkaamaan sisään?

No onhan se asettanut pari kertaa vähän haastetta eukon kanssa takaapäin ja seisaaltaan kun eukko on pitkäjalkainen ja 180 cm pitkä, ja minä oon vain 173 cm.

Mutta, kyllä siitäkin propleemista on selvitty, ja ihan tällaisella perus kikkelillä joka on varmaankin 15-17 cm mittainen?

Ei ole tarvinnu laittaa Aku ankan taskareita eikä virsikirjoja jalkojen alle.

Niin, eikä meidän huushollissa ole edes virsikirjoja. Pelkkiä Aku ankan taskareita ja muita kirjoja.

Vierailija
34/42 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

158 cm.

Eli saman pituinen kuin Hakkarainen ja Rydman ja naiset suorastaan lakoavat heidän edessään ja flaksi käy.

Vierailija
35/42 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni miehen täytyy olla aika lyhyt, jollei hän pysty hoitamaan asioitaan jalat maassa. Esimerkiksi kuuluisa Mannerheimin ristin ritari, kaukopartiomies Paavo Suoranta, oli kutsuntaikäisenäkin  reilusti alle 160 senttimetriä. Ritarimerkkiä ojentaessaan Mannerheim kysyi Paavolta, mistä ansioista hän sen sai. Vastaus oli, että kai se repun kannosta tuli. Tarinan mukaan Paavo hiihti partiossa usein viimeisenä miehenä, kun hänen reppunsa laahasi sopivasti ladut umpeen ja näkymättömiin hangessa.

Vierailija
36/42 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pituus ole ratkaiseva asia. Itse olen 194cm joten voisin olla puolueellinen mutta oikeasti miehessä varmasti ratkaisee kokonaisuus ja kuinka kohtelee toisia ihmisiä. Tietenkin olen kuullut naisilta että huomion kiinnittää pituus mutta tietenkin jos se pää keikkuu muiden yläpuolella niin se nähdään. Mutta jokainen nainen on sanonut että ratkaisevinta on mitä miehellä on siellä pään sisällä. Eli reippaasti vaan lyhyemmätkin miehet juttelemaan naisille. 👍

Suosittelet siis alle 190-senttisiäkin rohkeasti lähestymään naisia?

Vierailija
37/42 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 170 cm nainen. En osaa arvioida kuinka paljon 167 cm mies olisi minua lyhyempi.

Olen kyllä nähnyt suunnilleen itseni pituisia miehiä näissä suosituissa ammateissa ja uskoisin, että heillä on paljon naisia tai niin olen ainakin ajatellut.

Vierailija
38/42 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelet siis alle 190-senttisiäkin rohkeasti lähestymään naisia?

Ehdottomasti. Koskaan ei voi tietää etukäteen.

Vierailija
39/42 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä jotkut naiset katosivat, kun tämä kertoi pituutensa. Ja ilmeisesti pituudesta on toiset miehet vitsailleet. Tuossa kyllä jäi vähän epäselväksi, että onko oikeasti sanottu mitään päin naamaa vai kuvitteleeko tämä mies itse mitä muut ajattelevat hänestä.

Vierailija
40/42 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä jotkut naiset katosivat, kun tämä kertoi pituutensa. Ja ilmeisesti pituudesta on toiset miehet vitsailleet. Tuossa kyllä jäi vähän epäselväksi, että onko oikeasti sanottu mitään päin naamaa vai kuvitteleeko tämä mies itse mitä muut ajattelevat hänestä.

Kaikki tinderin naisetko hänen olisi pitänyt saada? Eikö se nyt ole ihan normaalia, että ihan kaikki ei kiinnosta ihan kaikkia. Tietääkö tämän ukkelin naisystävä millainen ahne ruikuttaja siippansa on?