Hyi itku...
Vedin sitten äsken uikkarit koemielssä päälle. Järkyttävä näky. Siis aivan kamala. Miten valkoinen sellulliitti+läski voikin olla näin kuvottavaa :(
Kommentit (11)
Just juttelin asiasta eilen yhden tytön kans, joka oli kans karpannut ja molemmilla meillä oli tullut kuvotus kanamunia, rahkaa ja lihaa kohtaan. Mulla lisäks kukkakaalimuusia kohtaan. Eipä siinä sit kauheesti jää enää syötävää. 3
Mä olen aina laittanut itse ruoat, mutta vasta aletuani karppaamaan laajeni vihannes-, protsku yms. yms. valikoima niin, että teen oikeestaan joka viiko jotain uuta ruokaa.
Kyllästyjät, opetelkaa kokkaamaan.
Karppasit ihan liian lyhyen aikaa.
Ja mä kun olen luullut ettei siitä pääse eroon kuin kirurgin avulla! ap joka on kauneudenhoitoalalla...
Auttaa jopa akneen, astmaan, turvotuksiin, ilmavaivoihin ja joku selviää ilman diabeteslääkkeitäänkin.
Kannattaa käydä siellä karppaus infossa
4 kk -10 kg, mutta ihmettelen puheitasi himoista, koska mulla ne on jääneet tyystin pois ja nälkäkin on historiaa...
Olen itsekin vanhoista tavoista johtuen ajoittain sortuillut, mutta paino on mielestäni siihen nähden pudonnut hyvin.
Akneselkäni on ihan loistokunnossa ja miehen sanojen mukaan ihoni on pehmentynyt todella. Reidet on selkeästi silostunut selluliitistä ja vyötärö on -8 cm.
Vierailija:
Auttaa jopa akneen, astmaan, turvotuksiin, ilmavaivoihin ja joku selviää ilman diabeteslääkkeitäänkin.Kannattaa käydä siellä karppaus infossa
peittävämpi ranta-asu ja ala iloitsemaan siitä että sulla yleensä on kroppa joka on terve ja toimii.
Täällä myös yksi kamalista rasvakertymistä kärsivä!