Rikkaat ja rahattomat 2023 OFFICIAL
Kommentit (872)
Vierailija kirjoitti:
Aika tavallisen ja epäsiistin oloinen nainen Lennulla , saisi varmasti kenet tahansa.
Ihana tavallisen oloinen nainen, eikä kaikki halua kumitissi ankkaa jolle elämässä vaan ulkonäkö prioriteetti.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en ollut tästä ukosta kuullutkaan ennen eilistä. Nyt googlasin ja ihmettelin, että lehtijutussa vuodelta 2019 ylisti vaimoa ja lapsia elämän keskipisteenä. Ei sanallakaan mainittu eilisessä ohjelmassa, tärkeintä olivat pariskunnan kissat??? Eli vaimo ja lapset ilmeisesti laitettu vaihtoon budjetin lisäksi???
Kyllä kerrottiin, että lapset ovat ajoittain myös isänsä luona.
Vierailija kirjoitti:
Aika tavallisen ja epäsiistin oloinen nainen Lennulla , saisi varmasti kenet tahansa.
Ja taas ajatellaan, että ulkonäkö se vaan on elämässä tärkeää, eritoten naisessa. Vaan kun ei ole, ei edes kaikille miehille. Ei varakkaillekaan. En usko että jakson rikas mies haluaisi vaihtaa aivan ihanaa kissoista pitävää yrittäjävaimoaan johonkin ankkahuuli-kumitissi somevaikuttajaan, vaikka tämä olisi ns. kauniimpi. Sitä paitsi ihan söpön näköinen se nainen oli, sellaisella naapurintyttömäisellä tavalla, eikä missään nimessä epäsiisti.
En mitenkään halua dissata tämän opiskelijamiehen vaatebrändihaaveita, ihmettelen vaan tuota ajatusta, että haluaa tarjota jotain "tosi uniikkia", ja sitten ne vaatteet ovat kumminkin ihan sitä samaa peruskamaa mitä puodit ovat jo pullollaan. Uniikkia on vain pipoon kirjottu nimi. 😅
Missä on rahattomat ? Kaikilla oli kumminkin viikoksi rahaa.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään halua dissata tämän opiskelijamiehen vaatebrändihaaveita, ihmettelen vaan tuota ajatusta, että haluaa tarjota jotain "tosi uniikkia", ja sitten ne vaatteet ovat kumminkin ihan sitä samaa peruskamaa mitä puodit ovat jo pullollaan. Uniikkia on vain pipoon kirjottu nimi. 😅
Mutta idea/filosofia oli minusta kiva. Siitähän se vasta lähtee kehittymään, ja hienoa, jos saa vähän tukea ja apua eteenpäin viemiseen tämän ohjelman avulla. Minusta oli hienoa, että hän oli niin eteenpäin pyrkivä, liian usein rahattomat vain alistuvat kohtaloonsa.
Vierailija kirjoitti:
Juu kannattaakin esitellä telkkarissa ideoitaan kaiken kansan pöllittäväksi ennenkuin on saanut tuotemerkin aikaiseksi.
Napakymppi kirjoitti:
Nyt tosi hyvä ja osuva vaihtopari.
Ja The Cat, aivan mahtava tapaus kun mm seurasi keittiön pöytään nojaten miten sujuu taloon tulleella tyypillä asiat 😁👍
Jalat maassa -ihmisiä kaikki.
Uskomatonta myös kuinka Artun tekemiset kohti samaa kuin Heidillä/Lennullakin: kohtalon sanelema juttu!?
Vilkaisin Heidin yrityksen sivut ja malliston: tässä tuleva asiakas. Arvostan kotimaista työtä ja suunnittelua.
Onnistunut casting tässä jaksossa, kerrassaan. Yksi parhaista, mitä jaksoja olen nähnyt.
Mä repesin aivan täysin, kun kissa oli ensimmäisenä aamuna keittiössä seuraamassa aamupalan laittamista ja piti toista tassuaan pöydällä. Loistavasti oli saatu tämä tilanne vangittua kameroihin.
Muutenkin mukava jakso, pariskunta vaikutti mukavalta ja toivottavasti nuori kundi sai ostettua uudet talvikengät vanhojen ja reikäisten talvikenkiensä tilalle.
Vierailija kirjoitti:
En vaan pysty yhtään arvostamaan tuollasia erika helin tyylisiä ihmisiä... Kiva kyllä kun tekee jotain työtä edes mutta...
Katsoin tätä ohjelmaa vasta nyt. Jos oikeasti mietin tätä Erikaa niin kyllä minuakin inhotti hänen elämäntyylinsä. Muutenkin kaikki liiallisen materian korostus (hänellä esim se laukku muistaakseni yli 1000 euroa) ikävää. Toisaalta jos mietin tätä maailmaa niin itse jotenkin hyväksyn silti sen jos jonkun köyhän maan nuori ihminen jotain kuviaan "kauppaa" ja saa rahaa sitä kautta. Itsekin olen esim ch*turbatessa "tavannut" monia vähän vastaavia ihmisiä, jotka esim tekevät raskasta työtä päivisin (siivous, varastot, ravintolat yms) ja iltaisin yrittävät saada lisää rahaa esim noilla sivustoilla.
Ehkä sen vuoksi, kun olen tavallaan "nähnyt" heidän elämäänsä niin ymmärrän sitä mikä saa menemään niille sivustoille. On jäänyt esim mieleen monet joilla hampaat ihan rikki ja ovat sivustolla, että saisivat rahaa niiden laittoon yms. Tai vuokra on niin kallis heille, ettei vaan rahat riitä. Näin ymmärrän sitä kaikkea jonkin verran. Toki naisilla on enemmän seuraajia. Miehiä vähemmän noilla sivustoilla, mutta myös heillä vähemmän seuraajia. Tämä nyt vaan sivusta ja ohiksenakin.
Aloin vaan miettiä tätä kaikkea, kun itse kävin vuosia sitten ch*turbatessa. Olen itse nainen ja miehiä kävin katsomassa. Toki lähinnä vaan jonkinlaisen seuran vuoksi. Joskus tippasin vähän. Se kaikki on vaan niin raakaakin tuolla alalla. Ne "studiot" ottavat aina osan rahoista mitä esiintyjä saa ja sitten jos hän ei tienaa niin joutuu tavallaan kiristyksen kohteeksi ja hänen pitää saada ns velat maksetuksi. Yksi kertoi minulle tästä paljon. Toisaalta tämä ohjelman Erika on todellakin aivan eri tilanteessa ja elää eri elämää kuin yksikään kanssani kirjoittanut nuori noilla sivustoilla. Hänen ei tarvisi "myydä" itseään pärjätäkseen. Se on toisaalta minusta jotenkin outoakin, että joku oikeasti haluaa tehdä tuota kaikkea vapaa-ehtoisesti. Jos mietin niitä tyyppejä joiden kanssa kirjoitin niin moni todellakin tahtoi nopeasti pois niiltä sivuilta ja töistä. Se oli vaan ohimenevä vaihe jolloin kerättiin rahaa esim opintoihin tai odotettiin parempaa työpaikkaa yms. Ja olin aina iloinen, kun joku tyyppi pääsi eteenpäin elämässään. Ehkä tuo Erika rakastaa itseään niin paljon ja muiden huomiota, että jatkaa sitä kaikkea. Sitä on vaikeaa ymmärtää. Sori vielä, että kirjoitan aiheesta ohi.
Tosiaan aivan mahtava se kissa aamupala pöydässä kun piti tassujaan kun ihmiset . Muutkin jo mainitsi . Ihmettelin vaan ettei sitten annettu ruokaa kun niin nätisti sitä ootteli . Tosi ihana kissa ja taisi katsella elokuvia omassa nojatuolissa .
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan aivan mahtava se kissa aamupala pöydässä kun piti tassujaan kun ihmiset . Muutkin jo mainitsi . Ihmettelin vaan ettei sitten annettu ruokaa kun niin nätisti sitä ootteli . Tosi ihana kissa ja taisi katsella elokuvia omassa nojatuolissa .
Heh, tottakai ne molemmat ihanat kissat saivat ruokansa.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että on tullut tuollainen fiilis jollekin tästä. Kyseessä on kuitenkin pienellä budjetilla toteutettu projekti. Omien kaavojen perusteella vaatteiden toteuttaminen maksaa halvimmillaankin monta sataa euroa, ellei tuhansia ja tuotteita pitää silloin ostaa kymmeniä valmiiksi. Olisiko parempi sitten olla jahtaamatta omia haaveita kunnes on varaa toteuttaa tuhansien eurojen kokoelma missä kaikki on valmiina?
Artun Varjo Clothing'in nettisivut:
Arttu kertoo Instagrammissaan, että ohjelman jälkeen alkoi Heidin ehdotuksesta yhteistyö heidän välillään ja hän suunnittelee myös vaatteita Heidin Bozlawearin mallistoon.
Täällä ne kateelliset av mammat jaksaa räksyttää Erikasta miten hän joutuu myymään itseään.On pinnallinen, jos on vähän muokannut itseään valivaliuliuli. On naisia jotka kirjaimellisesti myyvät itseään ja ovat tyytyväisiä elämäänsä. Eivätkä vaihtaisi osiaan kenenkään kanssa. Oletteko oikeasti nuin tyhmiä ettette halua ymmärtää, että jotkut ovat ns erakkoja jotka pitävät tästä työstä. Eivät halua miestä tai lapsia. Toki osa haluaa. Ei yhtään läpinäkyvää teidän moraalisointi:) Jos onlyfans tähdellä on tonnin laukku se on pinnallista tyhmää jne. Jos taas ukko laittaa 100 000 johonki leffa teatteriin se on hienoa. Olen Erikaa 10v vanhempi ja.. No empä kerro enempää. Muutako etten ole lammas jonka pitää miellyttää muita. Elän itselleni enkä välitä muiden mielipiteistä. Kenenkään kanssa en osia vaihtaisi. Mahtaa vituttaa
Vierailija kirjoitti:
Täällä ne kateelliset av mammat jaksaa räksyttää Erikasta miten hän joutuu myymään itseään.On pinnallinen, jos on vähän muokannut itseään valivaliuliuli. On naisia jotka kirjaimellisesti myyvät itseään ja ovat tyytyväisiä elämäänsä. Eivätkä vaihtaisi osiaan kenenkään kanssa. Oletteko oikeasti nuin tyhmiä ettette halua ymmärtää, että jotkut ovat ns erakkoja jotka pitävät tästä työstä. Eivät halua miestä tai lapsia. Toki osa haluaa. Ei yhtään läpinäkyvää teidän moraalisointi:) Jos onlyfans tähdellä on tonnin laukku se on pinnallista tyhmää jne. Jos taas ukko laittaa 100 000 johonki leffa teatteriin se on hienoa. Olen Erikaa 10v vanhempi ja.. No empä kerro enempää. Muutako etten ole lammas jonka pitää miellyttää muita. Elän itselleni enkä välitä muiden mielipiteistä. Kenenkään kanssa en osia vaihtaisi. Mahtaa vituttaa
No hyvä, että olet tyytyväinen elämääsi. Itse jos mietin Erikaa ja hänen tapaansa elää niin en todellakaan ole kateellinen hänelle. En ikinä ryhtyisi samaan ja olisi ihan kauheaa kuviani pitkin maailmaa jakaa. Miten siis voisin olla kateellinen jos mikään raha ei saisi minua ryhtymään siihen kaikkeen. Ihminen voi elää monella tavalla. Kaikkien tyyli ei vaan sovi myöskään kaikkien arvoille ja en tarkoita, että pitäisi palata jonnekin menneisyyteen.
Kunnon tyhjäpäitä toi Chafak ja sen äijä... Miten se ees on ottanut itelleen tommosen äijän ku olis varmaan ollut valinnanvaraa :D
Vierailija kirjoitti:
Heidin Bozla-mallistossa on ihan hyvännäköisiä vaatteita.
Tuo mies auttanut todella paljon taloudellisesti ym. Niin ku auttaa muitakin. Niin naurattaa boss lady -jutut hieman. Ei tuo sen "bisnes" ollu yhtään mitään ennen tuon äijän kontribuutiota.
Koskaan en ollut tästä ukosta kuullutkaan ennen eilistä. Nyt googlasin ja ihmettelin, että lehtijutussa vuodelta 2019 ylisti vaimoa ja lapsia elämän keskipisteenä. Ei sanallakaan mainittu eilisessä ohjelmassa, tärkeintä olivat pariskunnan kissat??? Eli vaimo ja lapset ilmeisesti laitettu vaihtoon budjetin lisäksi???