Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä tamponit ovat parhaimmat? Entä kuukuppi?

Vierailija
29.03.2023 |

Utelisin vain.
Side on aina hetken päästä täynnä, ja saa vaihtaa. Joskus kokeilin myös siteen lisäksi Pirkan tamponeja, mutta ne olivat mielestäni jotenkin huonoja.
Yksi kerta ostin Ob merkkisiä, mutta lähikaupassa ne ovat kuitenkin suht kalliita. Muuten ovat hyviä.
Mutta onko muilta merkeiltä suosituksia?
Olen myös harkinnut, että käyttäisi nuo loppuun, ja siirtyi kuukuppiin, mutta kuulema ainakaan jos on sellainen viikko että on kaikenlaista menoa, niin vähän hankala kiireen keskellä vessassa tyhjentää? Monessa ahtaassa wc:sä kun ei oo mahdollisuutta ees huuhdella tai mitään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla naiseksi itsensä ilmoittanut mies, joka tollaisia kyselee. Ihan vaan vinkkinä sinulle, että vaikka mainoksissa kuukautisveri on sinistä, ei se oikeasti ole. Mustikkamehullako niitä siteitä täyttelet? ;)

Vierailija
2/6 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla naiseksi itsensä ilmoittanut mies, joka tollaisia kyselee. Ihan vaan vinkkinä sinulle, että vaikka mainoksissa kuukautisveri on sinistä, ei se oikeasti ole. Mustikkamehullako niitä siteitä täyttelet? ;)

Ihan nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistoin, mutta oli liian sitkeää. Oli sitä aikaa kun me Tamppaajat kierrettiin pitkin Suomen maata.

Vierailija
4/6 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukupeista, hyvä sinulle löytyy vain kokeilemalla. Eli ostat ja mietit tuntuuko ok.

Vierailija
5/6 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi tyhjennetään kahdesti päivässä joten ei ole pakko tyhjentää just silloin kun olet koppivessassa.

Vierailija
6/6 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponeista o.b:t on minusta kaikkein parhaimmat, jos on runsas vuoto. Niissä on sellainen kierrerakenne kuiduissa, joka estää läpivuotoa jota helposti tulee muilla merkeillä.

Itse tykkään eniten kuukupista, mutta runsaimpana päivänä tai kahtena käytän tamponi (ob super plus) + kuukautispikkarit varmistuksena. Sen kupin kun joutuisi silloin tyhjentämään 3 tunnin välein, ja se on aika sottaista hommaa kun kuppi on aivan täynnä, esim. joskus työpaikan vessassa kuppia poistaessa kun olen puristanut kupista tasatakseni alipaineen, on jo vuotoa purskahtanut housuille, reisille, lattialle jne. Siksi runsaampana päivänä kuppi + menkkapikkarit. Muina päivinä minun Nomai-kuppi on ihanan huomaamaton ja kätevä, eikä vähäisenkään vuodon kanssa ole sitä inhaa tunnetta kuin tamponilla, että joutuu vetämään rahisevan kuivan tamponin rutikuivasta emättimestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme