Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketipinorin lopetusoireet

Lääkityksen lopetus
29.03.2023 |

Kolmas yö ilman Ketipinoria. 25 mg oli viimeinen annostus. Yöt ovat menneet yllättävän hyvin, mutta epätodellinen olo ja ärtyneisyys ja seksuaaliset häiriöt vaivaa. Onko muilla ko lääkkeen lopettaneilla ollu tällaisia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ketipinorista mitään viekkuja tule, tuollaisilla miniannoksilla varsinkaan. Kuvittelet vaan. Niskasta kiinni ja eteenpäin.

Vierailija
2/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Eli ei vieroitusoireita, vaikka olen syönyt lääkettä yhtäjaksoisesti viime kesästä lähtien?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin bentsoistakin helpommin eroon kuin ketipinorista (käytin nukkumiseen.)

Vierailija
4/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Ketipinorista mitään viekkuja tule, tuollaisilla miniannoksilla varsinkaan. Kuvittelet vaan. Niskasta kiinni ja eteenpäin.

Yritä nyt edes, sun trollailu on ihan surkeaa.

Vierailija
5/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin vain kolmen kk ajan ja silti tuli vieroitusoireita kun lopetin. Oireita oli voimakas pahoinvointi ja päänsärkyä.

Vierailija
6/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pahat viekkarit oli. Pahinta oli itsellä mieletön ihon kutina ja 4vrk putkien unettomuus. Liuta psyykkisiä ja fyysisiä oireita oli muutenkin kuukausia, aina kun jostain selvisi jotain muuta tuli tilalle.

Vierailija
7/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieroitusasiat ovat täysin yksilöllisiä, pitäishän se tollasen nistin tietää

Vierailija
8/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä kamalat vieroitusoireet kun lopetin 4 vuoden käytön jälkeen 300 mg ketipinorin.

Vierailija
9/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse söin vain kolmen kk ajan ja silti tuli vieroitusoireita kun lopetin. Oireita oli voimakas pahoinvointi ja päänsärkyä.

Hyvä jos silti pystyit lopettamaan se myrkyn käytön. Suomen lääkärit ovat puoskareita kun kirjoittavat ketipinoria kuin irtokarkkia. Minulle kokeiltiin sitä unettomuuteen 10 iltaa. Sitten luin mitä se ketipinori on ja kieltäydyin ottamasta niitä.

Vierailija
10/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos krooninen unettomuus vaivana niin sitä kyllä ottas iha mitä vaan , kun taas kerran valvonu pitkään pienillä unilla.

Asiaan, melkee kaikesta voi tulla vierotusoireita ,kannattaa tiedostaa vaan että ne on väliaikaisia ja johtuu lääkkeen lopetuksesta.

Vierailija
11/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä kamalat vieroitusoireet kun lopetin 4 vuoden käytön jälkeen 300 mg ketipinorin.

Noin suuresta annoksesta voi tulla jotain vieroitusoireita, mutta ei pienistä annoksista.

Toki olemme yksilöitä ja koemme eri tavalla.

Vierailija
12/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos silti pystyit lopettamaan se myrkyn käytön. Suomen lääkärit ovat puoskareita kun kirjoittavat ketipinoria kuin irtokarkkia. Minulle kokeiltiin sitä unettomuuteen 10 iltaa. Sitten luin mitä se ketipinori on ja kieltäydyin ottamasta niitä.

Päädyin kokeilemaan unensaantiin pientä annosta ketipinoria ja olen tyytyväinen.

Illalla 252 noin tuntia ennen sänkyyn menoa.

Ei haittavaikutuksia, aamulla virkeä olo.

Aiempi " lääke" sai lihomaan, tuo palautti kilot entiselleen.

Vierailija
13/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päädyin kokeilemaan unensaantiin pientä annosta ketipinoria ja olen tyytyväinen.

Illalla 252 noin tuntia ennen sänkyyn menoa.

Ei haittavaikutuksia, aamulla virkeä olo.

Aiempi " lääke" sai lihomaan, tuo palautti kilot entiselleen.

Annos 25x2= 50mg

Vierailija
14/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annos 1/2 25 mg:sta ja nukun tosi hyvin ja herään myös pirteänä. Juu ja sitä ennen valvomista kymmeniä vuosia ja kokeiltu vaikka mitä.

Ottaa niin pattiin kun en tiennyt tästä.

Vierailija
15/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

25mg unettomuuteen nappaillut aikanaan pari kuukautta. Taju lähti ja "uni" tuli mutta uni ei ollut mitään kovin virkistävää. Itselläni ei ollut vaikeuksia tai vieroitusoireita kun lopetin käytön. Hyvä lääke kuitenkin... olisin mennyt junan alle ilman tätä lääkettä.

Vierailija
16/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se lääkärikin minulle ainakin sanoi, ettei tule vieroitusoireita.

Vierailija
17/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se lääkärikin minulle ainakin sanoi, ettei tule vieroitusoireita.

Lääkäreitä uskoo niin kauan kunnes itse näkee jonkun niiden virheen. Ihmisiä eli erehtyväisiä ne on lääkäritkin.