Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko olette saaneet verotuspäätöksen?

Vierailija
28.03.2023 |

Miten kävi, mätkyjä vai palautuksia? :)

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei ole vielä tullut esitäytettyä. 6.4. mennessä ne on kaikilla OmaVerossa. Jos haluat mailiin tiedon, kun uutta veropostia on OmaVerossa, niin ota suomi.fi-viestit käyttöön (suomi.fi/viestit). Samalla luovut paperipostista muutamalta viranomaiselta päin. 

Vierailija
42/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset voi vielä tietää, mitä tulee takaisin tai mitä on maksettava lisää? Ettekö aio läydentää esitäytettyä vähennyksillä?

Lasken matkakulut jo valmiiksi mukaan verokorttia tilatessa. Veronpalautukset ei ole mikään lahja valtiolta vaikka moni tuntuu niin kuvittelevan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin heinäkuussa alkuvuoden ja elokuun matkakulut, marraskuussa loppuvuoden. Mätkyjä tuli 8€, jota ei tarvitse maksaa sillä menee alle 10 euron.

Vierailija
44/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1600€ tulee takaisin

Vierailija
45/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tuli.

Palautuksia n. 2800€

Tosin pitää vielä laitella sijoitusasuntojen tulot ja menot, eli tosta lähtee jonkin verran pois.

Vierailija
46/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset voi vielä tietää, mitä tulee takaisin tai mitä on maksettava lisää? Ettekö aio läydentää esitäytettyä vähennyksillä?

Kaikilla ei ole mitään mitä vähentää.

Mielikuvituksen puutetta😀

Vierailija
47/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kirjeenä tullut eikä näkynyt Omaverossakaan. Onko syytä olla huolestunut? Ovat menneet minun maksettavaksi tarkoitetut jonkun muun maksettavaksi?

Vierailija
48/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein meni prosentti nappiin, mutta ei ihan. Mätkyjä 22€ 😂

Vierailija
49/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasken matkakulut jo valmiiksi mukaan verokorttia tilatessa. Veronpalautukset ei ole mikään lahja valtiolta vaikka moni tuntuu niin kuvittelevan..

Ei se mikään lahja olekaan, mutta minun mielestä on mukavampi saada kerralla enemmän takaisin, kun pikkasen kuukausittain pienemmällä veroprosentilla.

Ehkä tyhmää, mutta näin olen jo pari vuosikymmentä toiminut.

Vierailija
50/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen täältä oma verosta näkee? Tässä on vaan seuraavien kiinteistöverojen tiedot... 

Vierailija
51/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikään lahja olekaan, mutta minun mielestä on mukavampi saada kerralla enemmän takaisin, kun pikkasen kuukausittain pienemmällä veroprosentilla.

Sama tyyli mulla, nostan aina veroprosenttiani, ja sitten kun saan takaisin tonnin tai kaksi, niin se kummasti närästyttää joitain ihmisiä 😂

Vierailija
52/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tyyli mulla, nostan aina veroprosenttiani, ja sitten kun saan takaisin tonnin tai kaksi, niin se kummasti närästyttää joitain ihmisiä 😂

Pidän tätä vaan yksinkertaisten ihmisten toimintana. Ette osaa säästää itsenäisesti?

Vierailija
53/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asialla on toinenkin puoli, inflaatio. Jos olet saanut rahat aikaisemmin käyttöön, olet voinut ostaa sanoja tuotteita tai palveluita edullisemnin kuin myöhemmin ostettuna.

Vierailija
54/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kirjeenä tullut eikä näkynyt Omaverossakaan. Onko syytä olla huolestunut? Ovat menneet minun maksettavaksi tarkoitetut jonkun muun maksettavaksi?

Ei syytä huoleen, kun ei ne ole vielä kaikille tulleet. Odota rauhassa.

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen täältä oma verosta näkee? Tässä on vaan seuraavien kiinteistöverojen tiedot... 

OmaVeron etusivulta heti linkki sitten kun sun oma veroilmoitus on saapunut sinne.

Vierailija
55/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikiillle ole vielä tullut omaveroon tiedot. Lupaishan on maaliskuun lopun ja huhtikuun välisenä aikana.

Vierailija
56/58 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesataa mätkyjä. Vaihdoin firmasta toiseen verotuskauden aikana ja palkka muuttui. En näemmä osannut laskea ihan tarkalleen tuota veroprosenttia vaihtaessani uuteen. No eipä tuo taloutta kaada kun saa kahdessa erässä maksaa.

Vierailija
57/58 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin omaverosta samalla kun tilasin aikaa verotoimistoon, saan 122 e takaisin

Vierailija
58/58 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tullut vielä