Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistelijat apteekissa

Only in Finland
28.03.2023 |

Nyt tuli pohjanoteeraus. Siis joku tulee kyselee tarviinko apua ja vastaan ei kiitos, olen selin tyyppiin. Alkaa silti selittelemään ja kyselemään jotain. Onko niillä kaikki muumit laaksoissa ihan vakavasti ihmettelen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhy hyy täällä taas uniikeiksi itsensä kokevat lumihiutaleet parkuu.

Olisitte hyvillänne että neuvoja ja apua tarjotaan, mutta eiiii

Vierailija
22/25 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla maksusitoumus noin jokatoinen kuukausi apteekkiin. Painelen sit tukkaputkella sinne, kun lääkkeet finaalissa. Sanon et on maksusitoumus, et laita kaikki mitä siel on reseptejä. Niin tää täti alkaa vänkäämään ai että kaikki? Niin mut tarviitko tuota tuota ja tuota? Totean edelleen, että kaikki. Niin mut jos et sä käytä näitä? Sanon taas, että kaikki mitä resepteillä on kiitos. Myrtsin näkösenä alkaa sit keräileen sitä mun lääkekassillista...

Sille ei kuulu hittojakaan mitä mä niistä syön ja mitä en. Tulee armoton vit...us joka kerta kun tää tapahtuu. Seuraavaks aattelin ehkä vaihtaa apteekkia.

Tässä on farmaseutti toiminut oikein. Kyllä sun pitää tietää, mitä oot hakemassa. Sillä varmistetaan, ettet hae pöllityllä kela-kortilla lääkkeitä.

Kyylät nyt tykkäävät käyttää valtaansa, vaikkei heillä siihen ole mitään oikeutta :)  voihan sitä yhtä tyhmänä vastata joo joo joo ja hymyillä ilkeästi päälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua farmaseutti ystävällisesti neuvoi apteekissa. Arvostin. 

Olin ostamassa tuotteita, en varastamatta niitä.

Katsokaa, aivot omaava normaalipsyyken omaava palstalainen! Arvostan 👍

Normaalipsyyken omaava ja varkaissa.

Vierailija
24/25 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla maksusitoumus noin jokatoinen kuukausi apteekkiin. Painelen sit tukkaputkella sinne, kun lääkkeet finaalissa. Sanon et on maksusitoumus, et laita kaikki mitä siel on reseptejä. Niin tää täti alkaa vänkäämään ai että kaikki? Niin mut tarviitko tuota tuota ja tuota? Totean edelleen, että kaikki. Niin mut jos et sä käytä näitä? Sanon taas, että kaikki mitä resepteillä on kiitos. Myrtsin näkösenä alkaa sit keräileen sitä mun lääkekassillista...

Sille ei kuulu hittojakaan mitä mä niistä syön ja mitä en. Tulee armoton vit...us joka kerta kun tää tapahtuu. Seuraavaks aattelin ehkä vaihtaa apteekkia.

No toivottavasti et ainakaan ota sellaisia lääkkeitä mitä et käytä vaikka resepti niihin olisi. Nytkin kun jo kerran maksusitoumuksella lääkkeesi haet yhteiskunnan elättinä niin tajuatko että se kallis lääke maksaa yhteiskunnalle ja sinä jätät sen käyttämättä. Ostat varmaan ruokakaupastakin kaikkea mitä et tarvitse? Typeriä sinunlaisesi jotka kykenevät ajattelemaan vain omaa napaansa.

Vierailija
25/25 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhy hyy täällä taas uniikeiksi itsensä kokevat lumihiutaleet parkuu.

Olisitte hyvillänne että neuvoja ja apua tarjotaan, mutta eiiii

Eikö tuo "uniikki lumihiutale" poistu IKINÄ palstalaisten sanavarastosta. Se on jo niin äärettömän kulunut ilmaus, ettei enää jaksaisi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan