Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sinä joka olet syönyt lääkekuurin finnien lähtemiseksi, hoi!

Vierailija
26.11.2006 |

puskiko kuurin alotettuasi finnejä naamaan entistä enemmän?

lähtikö kaikki finnit äkkiä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syönyt kerran sen puolen vuoden antibioottikuurin ja kaksi kertaa Roaccutanit.

Kaikilla lääkkeillä finnit on lähteneet, mutta tulleet myös takaisin, koska niiden syynä on ollut huono ruokavalio. Nyt kun olen parantanut ruokavalioni, niin finnit ovat myös lähteneet.

Vierailija
2/5 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin ab-kuurin, ja eivät tulleet takaisin. Syön myös e-pillereitä siihen vaivaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pahasti finnejä, mut silti ne ei millään oo lähteny, syön terveellisesti, tosi vähän mitään sipsejä, pizzaa, suklaata, yms...

juon paljon vettä

akne ihon hoitotuotteet saa naaman vaan pahemmaksi.

lumenen matt touch sopii hyvin, en laita kauheaa pakkelikasaa naamaani... meikkipuuteri/meikkivoide, joskus ei mitään...

Vierailija
4/5 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli todella huono iho ennen kuuria,

ihan järkky--

ei tullut kuurin aloitettuani mitään finnisyöksyä, eikä ole kuurin jälkeen palanneet takaisin. Edes raskausaikana tai muissa hormonimuutoksissa.

Vierailija
5/5 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä alkuun meni iho aivan hirveeksi kun pullahti finnit ja samalla iho pintakuiva,huulet kuivui jne. Rasvausta vaan ja tarpeeksi pitkä kuuri niin iho parani. Toistui kyllä parin vuoden päästä(mulla ilmeisesti psyykkiset ja hormonaaliset syyt vaikutti)