Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos yhteiskunnassa ei olisi tukiverkostoa, miten eläisit työtön, sairas, eläkeläinen?

Vierailija
28.03.2023 |

?

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varastaisi mummoilta ja muita höperöiltä tädeiltä silmällään räpäyttämättä.

Mä suuntaisin kyllä hyväosaisten asuinalueille. Siellä saalis olisi parempi. Suorittaisin leikkauksia, kun niistä niin tykkäävät.

Vierailija
82/122 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustulo kaikille! Kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vattu olisi muutaman euron, herrasmiehelle kaksi tai ruislimppu lapsilleni. Kuolleita mummoja lojuisi katuvierillä, rammat ja sairaat majailisi rapuissa. Vähäväkisiltä ostaisi vaihtoklinikka munuaisen, sarveiskalvon ja terveitä elimiä. Rikkaiden terv turismi huipussaan ja ei toivotuilla lapsilla saisi hyvät rahat. Joukkokrdmatorio helssinkissä, jotta ilmasto säästyy, pysyvät vihreät lämpiminä,edusk talo ei homehdu ja lämpötila siinä23, eli saa olla sisövaatteissa tai torkkupeiton laskoksessa.

Vierailija
84/122 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjäisin ja tekisin töitä pimeästi.

Vierailija
85/122 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläisin yrittäjänä. Tukiverkoston puuttuminen tekisi siitä kannattavampaa.

Mistä ihmeestä tulee tämmönen käsitys, yrittäjien suojaverkot ne vasta maksaakin ja niitä on yllimäskyllimäs, aika kusessa olisitte ilman. : D

Anteeks? Olen työskennellyt yrittäjänä, mitään tukiverkkoja ei ollut, mutta maksoin korkeaa yelliä ja veroa ja alvia. Ei tukiverkkoa-> ei edellämainittujakaan-> käteen jää paljon enemmän.

Vierailija
86/122 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustulo kaikille! Kaikille!

Perustulon verran kaikkia kuluja alas. Verot, asuminen, ruoka, jne. Turha niitä kuviteltuja euroja on tileiltä toisille pyörittää.

Vierailija
87/122 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin luultavasti töihin, vaihtaisin halvempaan asuntoon ja käyttäisin säästöjäni.

Vierailija
88/122 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vattu olisi muutaman euron, herrasmiehelle kaksi tai ruislimppu lapsilleni. Kuolleita mummoja lojuisi katuvierillä, rammat ja sairaat majailisi rapuissa. Vähäväkisiltä ostaisi vaihtoklinikka munuaisen, sarveiskalvon ja terveitä elimiä. Rikkaiden terv turismi huipussaan ja ei toivotuilla lapsilla saisi hyvät rahat. Joukkokrdmatorio helssinkissä, jotta ilmasto säästyy, pysyvät vihreät lämpiminä,edusk talo ei homehdu ja lämpötila siinä23, eli saa olla sisövaatteissa tai torkkupeiton laskoksessa.

Nice, mulla on hcv

Vierailija
89/122 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tekisin pienipalkkaduunia ja asuisin autossa, niin kuin jenkeissä.

Vierailija
90/122 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla on mukavaa.

Se perunan viljely tai kalastus viereisestä järvestä on aika edullista.

Marjatkin kasvaa metsässä ihan itsestään tai ilman yhteiskuntaa.

Talon voi lämmittää puilla, ellei niitä vihreet ehdi kieltää.

Luulen että maalle muutto lisääntyisi ja omavaraisuus.

Nyt folioo päähän. Onko siis tuilla tarkoitus ihmiset pitää kaupungeissa. Maaseudulta pois palvelut, sehän on ollut linjana jo kymmeniä vuosia. Ruuhkamaksut tulevaisuudessa pitää köyhät 15 minuutin kaupungeissa koska ei ole varaa poistua betonikylästä.

Vierailija
91/122 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastelisin kuten nuorena tein kun rahat oli vähissä.

Vierailija
92/122 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä suuntaisin kyllä hyväosaisten asuinalueille. Siellä saalis olisi parempi. Suorittaisin leikkauksia, kun niistä niin tykkäävät.

Juuri näin. Hyväosasisilta repisin kellon, korut ja merkkivaatteet pois

Kodeista arvoesineet ja hauraat mutta rikkaat vanhukset ryöstäisin armotta. Sellaista olisi elämä. Tuota siis Kokoomus ajaa.

Vierailija
93/122 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi noita ei olla poistamassakaan. Ei, vaikka seuraavan hallituksen muodostaisi kok + ps.

Väkivalta tulee lisääntymään, jos etuihin kosketaan. Luulisi tämän olevan selvää myös kokoomuksen edustajille.

Muistelepa miten kävi vuonna 1918 väkivaltaisille röttelöitsijöille, jotka eivät kunnioittaneet vapaiden eduskuntavaalien tulosta vaan nousivat väkivaltaiseen kapinaan.

Nyt on 2023. Ei pidä kiristää köyhiä voivat hermostua.

Siinä kävi huonosti myös monille "ei rettelöitsijöille", jotka väkivaltaisesti ampuivat rahan takia itseään köyhempiä, kun eivät halunneet maksaa kunnollista palkkaa. T: Valkoisen taistelijan lapsenlapsi.

Vierailija
94/122 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöt, perhe, hyväntekeväisyys.

Vierailija
95/122 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiutumalla töihin niin kuin kaikki muutkin. Työtön voi opiskella uuden ammatin että työllistyy, Koskaan ei ole niin sairas että ei mitään työtä voi tehdä kun aina kykenee vaikka puhelimessa puhumaan ja toimimaan asiakaspalvelussa ja eläkeläinen on kyllä työllään tuen ansainnut mutta itseään saa syyttää jos on aikanaan valinnut matalapalkka alan joka ei juurikaan eläkettä kerrytä ja itseään saa syyttää jos ei ole työuran aikana säästöjä hankkinut

Vierailija
96/122 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kodeista arvoesineet ja hauraat mutta rikkaat vanhukset ryöstäisin armotta. Sellaista olisi elämä. Tuota siis Kokoomus ajaa.

Kylläpäs sitä uhotaan, tuliko oikein kovis olo? Itse kyllä vähän huvitti kuinka söpöä uhoamista tuli pikku neidiltä

Vierailija
97/122 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs sitä uhotaan, tuliko oikein kovis olo? Itse kyllä vähän huvitti kuinka söpöä uhoamista tuli pikku neidiltä

Pikku neiti olet itse. Olen slummien kasvatti. Itketän isojakin miehiä.

Vierailija
98/122 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tueton opiskelija. Puoliso elättää+ osa-aikatyö jelppaa vähän.

Vierailija
99/122 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan nykysysteemissä jättänyt hakematta tukia joihin minulla olisi ollut oikeus. Kela tulkitsee lakeja miten sattuu, ei sitä pompottelua jaksa.

Vierailija
100/122 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin itseni päiviltä, en kykenisi varastelemaan tai muutenkin elämään jossain luonnossa. Mutta tällaiseen varmaan kannattaa varautua kun jatkuvasti velalla ym. pelotellaan ja ettei ole varaa hyvinvointivaltioon joten kaikki palvelut ja tuet menee leikkuriin paitsi rikkaiden ja poliitikkojen jotka tosin varastelee kokoajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi