Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen joka vain valittaa omaa huonoa oloonsa, mutta ei ole valmis tekemään yhtään mitään sen eteen että hänellä olisi parempi olo

Vierailija
28.03.2023 |

on vain laiska. Sille ei ole muita selityksiä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikaa sitten lopettanut ns. vertaistuen. Ihmiset vain valitti mulle omaa oloaan . Kun itse yritin omin voimin eteenpäin - sain vain kateutta.

Vierailija
2/7 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vaan itse käy auttelemaan jos ei pyydä. Saatat syyllistyä rikokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, nyt "minkälainen ihmkinen" - aloitusten spämmääjä on muuttanut lauserakennetta. Ap on itse kyllä yks vali vali valittaja -tyyppi. Kuka hänelle nyt mitään puhuisi, saati että uskoutuisi jostain ongelmistaan. Höpö höpö.

Vierailija
4/7 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksellasi ei ole mitään positiivista vaikuttavuutta syyllistämiisi ihmisiin tai edes omaan tilaasi. Mitä sitten haluatkin tällä lietsoa, vetää alas myös sinua. Kunbei ole rakentavaa sanottavaa, saa olla myös hiljaa.

Vierailija
5/7 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja joka ei itse viitsi osallistua keskusteluun jonka aloitti -  on vaan turha öyhöttäjä.

Vierailija
6/7 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valmis tekemään heti sen mikä auttaisi mutta omaan käyttöön kasvattaminen on mukamas rikos.

Vierailija
7/7 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiedän tuon tyypin. Sairauksia liuta, ja nekin omilla elintavoilla hankittu. Laihduttaa ei pysty, kun on sitä tai tätä. Liikkua ei pysty, kun se tai tuo estää. Kaikki on ilkeitä, mutta itse on olevinaan niin kiltti. Ei kuitenkaan mitenkään huomioi ystäviään. Lokki. Ottaa mielellään palveluksia tai tavaroita. Itse ei anna mitään. Koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme