Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkästä aikaa paljaalla

Vierailija
28.03.2023 |

Sain pitkästä aikaa paljaalla. Edellisestä kerrasta vuosia. Miten voi olla, että kiihotuin siitä aivan valtavasti? Ei ollut käynyt mielessäkään, että ois mitään eroa kumiin. Mutta sen tajusin, että kalu näyttää todella paljon isommalle ilman kumia.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis N45

Vierailija
2/22 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ehkäisy kunnossa? Varo ettet tule raskaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ehkäisy kunnossa? Varo ettet tule raskaaksi.

Kiitos neuvosta

Vierailija
4/22 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hankinnan välissä ja jälkeen piti käyttää kortsua myös pilluyhdynnässä ja olihan se vähän säätöä. Sitten kun taas pääsi vasektomian jälkeen paljaalla työntymään, niin olihan se kiihottavaa eikä tarvinnut säätää. Anaaliyhdynnässä käytetään kortsua, koska puoliso ei halua spermaa pyllyynsä, ja se on ok. Ei minusta tuntumassa ole juurikaan eroa, onko kortsua vai ei, mutta kyllä se kiihottaa enemmän paljaalla panna, kiihottaisi päästä paljaalla myös pyllyyn.

Vierailija
5/22 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina paljaalla joka paikkaan.

Vierailija
6/22 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paljaalla on aina paljaalla. Edellisessä suhteessa aloitettiin paljaalla, sitten kumppani sai idean lopettaa pillerit. Sit mentiinkin pari vuotta kumilla ja voin sanoa että ei ollut mitään verrattuna paljaalla panemiseen. Nykyisen kanssa taas paljaalla ja paljon! Ainoa huono puoli on, että kesto joskus alle minuutin ku tuntuu niin pirun hyvältä! 

Tuli kyllä sinkkunakin painettua 50/50 paljaalla, on se vaan ihan eri game.

-mies

Vierailija
7/22 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy kunnossa ja taudit tarkistettu ennen tätä. Teen itse töitä seksi tauteihin liittyen, joten olen tarkka näistä asioista.

Vierailija
8/22 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisy kunnossa ja taudit tarkistettu ennen tätä. Teen itse töitä seksi tauteihin liittyen, joten olen tarkka näistä asioista.

Seksi tauteihin on yhdyssana.

Vierailija
9/22 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko lähettää palautteen Honorin valmistajalle? Laita palautteeseeen, että Honorin autocorrect pilasi päiväsi ja toivot korvauksia.

Vierailija
10/22 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko lähettää palautteen Honorin valmistajalle? Laita palautteeseeen, että Honorin autocorrect pilasi päiväsi ja toivot korvauksia.

En käytä honoriloita. Olen joutunut tyytymään Appleen

Vierailija
11/22 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sanon että kyllä paljaalla tuntuu paljon paremmalta. Oman miehenkin kanssa. Ei voi sanoa että aina sama. Aina oltu paljaalla ja si joudun luopuu ehkäisystä ja menin sterilointi jonoon nii piti miltei vuoden käyttää kumia. Si ku leikkaus ohi nii ihanaa taas olla ilman kumia.

Vierailija
12/22 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se paljaalla tuntuu paremmalta. Panipa sit kumpaan reikään vaan. No aikoinaan piti huolehtia ehkäisystä. Nyt ei enää kun vaimokin jo yli 60v. Se vain et laukeet nopeemmin paljaalla. Ja ihana katsella spermaista pimpsaan.

Vierailija
13/22 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako Kelalta korva uksia??

Vierailija
14/22 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paljaalla on parempi tuntuma ja muutenkin kuva kun ei tarvitse sitä kumia säätää. Mutta plussaa kumin kanssa on se, että mies kestää pidempään. Eli molemmissa puolensa. Liian lyhyet panot turhauttavat itseäni tosi paljon.

Vierailija
15/22 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Lasten hankinnan välissä ja jälkeen piti käyttää kortsua myös pilluyhdynnässä ja olihan se vähän säätöä. Sitten kun taas pääsi vasektomian jälkeen paljaalla työntymään, niin olihan se kiihottavaa eikä tarvinnut säätää. Anaaliyhdynnässä käytetään kortsua, koska puoliso ei halua spermaa pyllyynsä, ja se on ok. Ei minusta tuntumassa ole juurikaan eroa, onko kortsua vai ei, mutta kyllä se kiihottaa enemmän paljaalla panna, kiihottaisi päästä paljaalla myös pyllyyn.

No mitä hittoa? Tietysti vedät vaan ulos pyllypanossa ja heität satsit avonaisena haukottelevalle pyllyn silmälle

Vierailija
16/22 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä paljaalla on parempi tuntuma ja muutenkin kuva kun ei tarvitse sitä kumia säätää. Mutta plussaa kumin kanssa on se, että mies kestää pidempään. Eli molemmissa puolensa. Liian lyhyet panot turhauttavat itseäni tosi paljon.

Kaikki ei kestä, mun mies ei. Aina nopea oli kumi tai ei.

Vierailija
17/22 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M45 kirjoitti:

No mitä hittoa? Tietysti vedät vaan ulos pyllypanossa ja heität satsit avonaisena haukottelevalle pyllyn silmälle

Mun mies ei osaa vetää ees pillusta ajoissa.

Vierailija
18/22 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M45 kirjoitti:

Vaihtoehdot on joko kortsu tai ei pyllypanoa, joten valitsen kortsun.

Vierailija
19/22 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis levitätkö niitä??

Vierailija
20/22 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45 kirjoitti:

Vaihtoehdot on joko kortsu tai ei pyllypanoa, joten valitsen kortsun.

Eli "ei spermaa pyllyyn" ei ollutkaan ainoa peruste kortsulle