Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkuäidin ongelma, auta!

Vierailija
26.08.2008 |

Uussinkku äiti yrittää löytää netin kautta uusia ... tuttavuuksia elämäänsä. Ensin miehet viestittelevätkin perustietojen pohjalta ihan innokkaasti. Sitten he pyytävät kuvan. Ja sitten ne viestit aika nopsaan lakkaavatkin tulemasta.

Onko pakko tehdä päätelmä, että nainen on ruma?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos laittaisit ilmoituksen jo alunperin kuvan kanssa niin säästyisi aikaa kun yhteyttä ottaa vain ne jotka on kiinnostuneita sinuntyyppisistä

Vierailija
2/8 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin käynyt jotenkin tosi monenkin kanssa? Tai oletko kertonut ulkonäöstäsi jotain muuta kuin miltä kuva näyttää? Tässä tapauksessa joku saattaisi diskata kun ärsyyntyisi "epärehellisyyteen". Netissä monet kyllä liikkuvat niin impulsiivisesti ja kepein tarkoitusperin, että joltain saattaa kiinnostus lopahtaa ihan muuten vaankin, ei sillä välttämättä ole rumuuden kanssa tekemistä.

Toivottavasti tärppää ja joku ihana löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole ihan yksittäistapauksesta kyse.

Kuvaa ei valitettavasti voi laittaa heti näkyville. Mutta olen kyllä kertonut ulkonäöstäni ihan rehellisesti, jopa ihan suoraan että olen ihan tavallisen näköinen enkä mikään malli.

Vierailija
4/8 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tapaus on niin, että mies ei ole enää vastannut kun on kuvani saanut. Tästä olen itse päätellyt, että joko olen miehen mielestä ei-kaunis, tai sitten mies vaan toivoo jotakin muuta vaikka periaatteessa pitää minua nättinä. Useimpien ystävieni sekä monien miesten mielestä (baareissa) olen jopa kaunis :)

No, omakin mielenkiinto on lopahtanut sen sata kertaa, kun olen saanut näytille vastapuolen kuvan. Moni ystävistä on ihmetellyt, että eikös se miekkonen ollut ihan kivan näköinen, tavallinen ja silleen. NIIN. Mutta se ei vaan ollut omien odotusteni ja toivoideni mukainen, that's it. Nettideittailu on armotonta!

Laita siis sinäkin kuva vaan tarjolle, vaikka huonokin (ts. epäselvä). Itsellä ei kuvan lisääminen lisännyt saamieni viestien määrää, mutta en tiedä mitä siitä pitäis ajatella... Se touhu on sellaista :)

terveisin kohtalotoveri

Vierailija
5/8 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tietää, etten ole ainoa.

Pitäis vissiin lähteä sit sinne baariin tyrkylle ihan livenä.

ap

Vierailija
6/8 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä se munkin kohtaloni löytyi,

entinen sinkku(yhden lapsen äiti)

nyk. aviossa, kuusi lasta.

Vierailija
7/8 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka turhauttavaa yhtä kaikki. Kun löytäis ne "oikeat" baarit, missä ei ole mikään lihatiskiolo vaan ihan järkevää aikuisten ihmisten toisiinsatutustumismenoa. Kertokaa mulle, missä sellaisia baareja on...

Jotenkin on sellainen olo, sekä netissä että baarissa, että meitä kaikkia yksinhuoltajia pidetään epätoivisina munahaukkoina. Ihan kiusallanikaan en koskaan kelpuuta ketään (vaikka toki sille oikealle antautuisin!).

Jos minulta kysytään, uuden kumppanin etsiminen tällä iällä ja lapset tehneenä on ihan perseestä :(

terveisin kohtalotoveri

Vierailija
8/8 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, täältä ei tule tarinaa siitä, miten heti kohta löytyy se herra oikea, kun lakkaa etsimästä. Olen ollut jo 5 v. yksin lasten kanssa, kaksi lyhyttä seurustelua mahtuu tuohon aikaan, mutta ei mitään vakavaa. En etsi enää mitään ja tyydyn siihen, että se mies löytyy ehkä vasta kun lapset jo isoja.

Ketä tahansa en kelpuuta, enkä myöskään mitään paremman puutteessa yhdessä olemista. Jos tosirakkaus tulee kohdalle ja kolahtaa, niin se on sitten eri asia... Monille miehille kelpaisin kyllä vakipanoksi, mutta ei nappaa.