Onko paikalla naisia, joilla toistuvia hiivatulehduksia?
Kommentit (8)
Vaiva liittyy _mielestäni_ kuparikierukkaan. En kuitenkaan voi sitä todistaa, sillä minulla on kuparikierukka asennettu jokaisen synnytyksen (3) jälkeen. Kuitenkin 'vain' kahden asennuksen jälkeen olen kärsinyt jatkuvista hiivatulehduksista.
Keskimmäisen lapsen syntymän jälkeen ei oireita ollut, kuin pari kertaa (toisen ja kolmannen raskauden väli 4 vuotta)
Mistä (liittyen hiivatulehduksiin) haluaisit jutella?
olette jo oireista päässeet eroon.. Ja ruumiinrakenteesta, onko teilä ns. pömppömaha?
ap
Loppui kun mies hoidettiin ja sain ite suun kautta lääkkeen siihen kun ei enää muu auttanut.
Ja nyt ei ole ollut vuoteen hiivatulehdusta.
En noudata erityisiä dieettejä (oluita en juo, mutta hiivaleipää syön)
Normaalia sekaravintoa syön, vihanneksia liian vähän ja makeaa liian paljon. Maha on pikkasen pömppö, koska vatsalihakset on heikot, vaikkei ylimääräistä painoa olekaan.
loppuivat vasta kun mieskin hoidettiin
ainakin ruokavalio vaikuttaa. Heti jos syön enemmän/pidempään sokerisia herkkuja, vaaleaa leipää yms. alkaa alapäätä kutittaa. Siihen auttaa kun jätän nuo pois ja syön Bulgarian jukurttia ja juon Gefilus-piimää. Minun ei ole tarvinnut onneksi kaikista herkuista ja hiivalla tehdystä leivästä jne. luopua, mutta paljoa en voi niitä nauttia tai vaivat alkavat uudestaan
Siis mies kävi jatkuvasti vieraissa. Eikä ole ollut yhtään hiivatulehdusta noin 10vuoteen enään.
Haluaisin jutella..