Mies: tykkäätkö enemmän vaaleasta vai tummasta naisesta
Kommentit (18)
Blondit on hauskempia ja vapaamielisempiä
Tummilla on usein kaunis tummapigmenttinen pöllönsilmä
Hiusten väri naisessa täysin epäoleellinen asia.
Lisäksi aika suuren osan oikeasta hiusväristä ei edes mitään tietoa, koska värjäys.
Vierailija kirjoitti:
Tummilla on usein kaunis tummapigmenttinen pöllönsilmä
Tämä pitää paikkansa. Ja on kaunista.
Hiusten, muiden ihokarvojen ja ihon värillä ei oikeastaan ole paljoakaan tekemistä sen kanssa, onko nainen viehättävä. Kasvonpiirteet, kroppa sekä se miten kroppansa kantaa, herättävät huomion, mutta lopulta se mitä sisällä on, ratkaisee.
Pidän tummista pillun ja peräaukon väreistä.
Tummat naiset viehättää enemmän kuin vaaleat. Jos jotain tietty etnistä ryhmää halutaan etsiä niin mielestäni somalinaisissa löytyy todella kauniita tapauksia. Mutta kuten 8 kirjoitti, niin toki päänsisältö ratkaisee.
Värillä ei ole väliä, kunhan vain on hyvä ;)
Aidot blondit on mun juttu. Ei siis purkkiblondit
Kerro niiden nimet ja missä voin tavata molemmat niin osaan kertoa treffien jälkeen kummasta tykkään enemmän.
Olen aito blondi hiusten osalta, mutta minulla on vihreät silmät ja muu kehon karvoitus tummaa.
Ihan vaan fyi että sellainenkin on mahdollista.
Ei voi valita tukan värin mukaan kun se on kuitenkin purkista tai pussista. Jos häpykarvat on tallella, nekin voi olla värjättyjä. Ainakin minun kumppanini ex-hiekanvärinen kiitorata on muuttunut pikimustaksi. Ja hyvä muutos olikin, onhan nyt paljon helpompi tähdätä.
Pitää olla tumma ja tulinen!