Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettitilauksen tullaus

Vierailija
27.03.2023 |

Ootteko tullanneet itseksenne vai tuleeko joku muistutus? Tilasin amazonilta, enkä tiedä minkä maan pulju se nyt oli. Nettisivun loppuosa oli .com...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hoitanut tullauksen, kun olen saapumisilmoituksen saanut, joko omapostista tai kirjeellä kotiin ja tarvittaessa maksanut myös postin käsittelymaksun ja sitten se on vapautettu tullista ja kuskattu kotiin suht nopeasti.

Vierailija
2/5 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noista .com päätteisistä verkkokokaupoista melkein kaikki hoitavat tulliselvityksen itse.

Ja mikäli huolintapalvelussa menee yli 18h, lähettävät sinulle korvaukseksi laatikollisen geishapatukoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse hoitanut tullauksen, kun olen saapumisilmoituksen saanut, joko omapostista tai kirjeellä kotiin ja tarvittaessa maksanut myös postin käsittelymaksun ja sitten se on vapautettu tullista ja kuskattu kotiin suht nopeasti.

Hei kiitos! Eli odotan viestiä postista tai tullista *peukku* ap

Vierailija
4/5 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kiitos! Eli odotan viestiä postista tai tullista *peukku* ap

Kun tilauksesi saapuu maahan ja se on tullattavissa, saat siitä ihan omapostin kautta tiedon ja tuo sama tieto tulee kirjeitse kotiin, ja sinulla on 20 päivää aikaa tullata se ja maksaa postin käsittelymaksu.

Kun tullaus suoritettu ja postin käsittelymaksu maksettu, se vapautetaan ja jatkaa matkaansa perille.

Vierailija
5/5 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo homma jos osaat seurata ohjeita