Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteet lukossa - miten saada auki?

Oman elämän suunta
27.03.2023 |

Huonon parisuhteen jälkeen päihderiippuvaisen kanssa kohtasin erityisen miehen, jonka kanssa olo tuntuu tosi ihanalta ja arvostetulta. Läheisyys tuntuu hyvältä ja hänen lähellä on hyvä olla, mutta huomaan, että en kuitenkaan pääse kunnolla kiinni hyvään tunteeseen tai uskalla mennä ja kokea sitä hyvänolon tunnetta. Tunteet ovat jotenkin lukossa / olen saanut puskettua ne taustalle, kun yritin selvitä päivästä toiseen entisen puolison kanssa. Apua, mitä tässä voi tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ja AA:n omaisryhmä tms?

Vierailija
2/5 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa varmasti vielä tarvitaan ja koko kevään olen ollut päihdeläheisten ryhmässä. Tämä tuntuu enemmän jotenkin keholliselta asialta, miten päästä takaisin kiinni omiin tunteisiin? Tai että päästää toisen kunnolla tunnetasolla lähelle?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman elämän suunta kirjoitti:

Aikaa varmasti vielä tarvitaan ja koko kevään olen ollut päihdeläheisten ryhmässä. Tämä tuntuu enemmän jotenkin keholliselta asialta, miten päästä takaisin kiinni omiin tunteisiin? Tai että päästää toisen kunnolla tunnetasolla lähelle?

Ap

Tähän voisi tarvita yksilöityä terapiaa.

Vierailija
4/5 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeette nussimaan!!Se on parasta lääkettä! Jos et usko kysy vaikka mummoltasi! Kohta ollaan kaikki terapiassa, jos joka lukkoon pitää hakea ulkopuolista apua!

Vierailija
5/5 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuo olla sitä suhteen alkukankeutta . Kysyin vaimolta joku viikko sitten olitko varma vai epävarma minusta vielä seurustelun alussa ja myönsi olleensa kuten minäkin olin epävarma . Ei tunteet välttämättä ole lukossa niiden pitää vain kasvaa ja mennyt kummittelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä