En tiedä kyllä masentavampaa näkyä kuin mitä nyt ulkona on
Kommentit (34)
Jep. Melkein parempi että olis vaan talvi joka loppuis kerrasta eikä tällaista kauheaa härnäystä ett kevät tulee ei tule tulee ei tule.
What, aurinko paistaa ja hanki hohtaa :)
Keksin helposti paljon masentavampaakin, kuin lumi Suomen talvessa.
On hirveää. Koko päivän tullut sakeana lunta. Masentavaa, pimeää, tylsää, tuulista :(
Kyllä niin masentaa, että syön iltakahvin kanssa jäätelön ja munkkipullan. On kivaa odotettavaa.
Hanki oikeita ongelmia niin sää on yhdentekevää.
Yksi hyvä puoli näissä sontakeleissä on: Ei harmita mennä töihin.
Lunta tulee hiljalleen, Hgissä, olin Lapissa ja siellä oli paljon enemmän lunta ja aurinkokin paistoi monasti.. Täällä pilvistä.
Vierailija kirjoitti:
Hanki oikeita ongelmia niin sää on yhdentekevää.
Tuo ei pidä kaikille paikkaansa. Esim. minulla on syöpä ja olen menossa jälleen leikkaukseen. Kyllä kaunis, miellyttävä sää auttaa paljon ja antaa voimia. Esim. nyt kun oli aurinkoisia päiviä täällä Helsingissä, piha sekä jalkakäytävät lumettomia ja ruohoa alkoi näkymään niin olo oli paljon iloisempi ja taudin oireet tuntuivat vähäisemmiltä.
Ihana lumituisku ja onneksi keväästä ei ole tietoakaan. Pidän talvesta eniten.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Melkein parempi että olis vaan talvi joka loppuis kerrasta eikä tällaista kauheaa härnäystä ett kevät tulee ei tule tulee ei tule.
Ympärivuotinen talvi olisi paras vaihtoehto.
No vesisade jouluna on paljon masentavampi. Räntäsade heinäkuussa. Hukkunut ihminen. Syömäkelpoinen ruoka roskiksessa.
Tää on ihan vuodenaikaan sopiva sää, nyt on vasta kevättalvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympärivuotinen talvi olisi paras vaihtoehto.
Oletko käynyt Antarktiksella? Varmaan viihtyisit! Kilometrin paksuinen mannerjää, joka on muodostunut, kun lumi ei ehdi kesällä sulaa, ja uutta vain tupruttaa!
Minä katselen valkoista paskoo äärettömän monta kertaa mieluummin kuin venäläistä panssarivaunua ikkunasta. Miettikää joskus hetki mitä kitinää pidätte. Tai kai se on hyvä, riittävän paljon kun kitistäisiin turhista niin ei kuuluisi telaketjujen kitinä sen yli.
Vierailija kirjoitti:
Uusi lumi on vanhan surma.
😡
Kevät on kuitenkin tulossa, ei siihen niin kauan mene. Onneksi ei ole vasta syksy nyt.
Ei mua haittaa astmaatikkona. Eipä ainakaan pölise.
Samma här!