Kysymys naisille pimpin nuolemisesta
Tykkään nuolla pimppiä ja teen niin eri tavoilla. Nyt haluaisin naisilta kysyä että onko pimppiä nuoltava niin että käsin levittää häpyhuulet ja nuolee klitorista? Vai onko nuoltava ympyrää klitoriksen ympäri ja häpyhuulien ympäri? Onko kieltä liikutettava nopeasti vai hitaasti? Onko painettava kovaa vai kevyesti? Onko häpyhuulis imettävä? Onko klitorista imettavä? Antaako kieken vaeltaa alas välilihalle? Onko kieli työnnettävä sisään, sisään-ulos liikettä? Saako kieli vaeltaa peppureikää kohti vai onko ok välillä nuolla peppureikää? Onko dormi pimpsassa ok samaan aikaan? Peppureiän hyväily tai dormrlla kevyesti sisään? Vaimon kanssa puhutaan aina että peppuseksi on hyi hyi mutta kun nuolen niin hetken huumassa nuolen useimmiten peppua ja silloin tuntuu kiihottavalta koska kieletty hedelmä ja vaikka vaimo sanoo että peppuseksi on hyi hyi niin huohotus todi rankkaa ja peppulipsuttelu tai sormihybäily tuo orkun. Please naiset kommentoikaa!
Kommentit (5)
Kannattaa seurata naisen reaktioita. Itse tykkään että aloitetaan muualta kuin klitoriksen kärkeä nuolemalla ja pehmeästi. Vähitellen voi lisätä voimaa ja imuakin. Vaihtelua, eikä yhtäjaksoista painetta klitalle ennen kuin orgasmi on ihan tulossa. Ainakin minusta sen huomaa kyllä kun olen tulossa. Voi nuolla peppua mutta ei kyllä sen jälkeen enää edestä. En hyväksy että samoilla "välineillä" kosketaan pepun jälkeen pillua.
Pari sormea vaginassa g-pistettä hieromassa nuolemisen lisäksi on erittäin hyvä.
Ei kannata koko ajan vaihtaa sitä mitä on tekemässä, se on turhauttavaa.
Jos peppua haluaa nuolla, niin sitten dildoa tai sormia pimppiin samalla.
Ja kyllä kieltä saa laittaa sisällekin. Ihanan tuhman tuntuista.
Pimpassa ja klitassa ainakin mulla tuntuu paremmalle hiukan levitettynä. Nuolla saa sisältäkin ja mieluiten aika noeasti sitä klitorista. Mutta ei nyt lipittää.. tässä mun preferenssit.