Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi syöpä laihduttaa ihmistä?

Vierailija
27.03.2023 |

Eikö solut pysty kuljettamaan ravintoaineita vai miten se menee?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä saatta olla pahoinvointi, joka johtuu sytostaateista ja / tai sädehoidosta. Ruoka ei maita, ja jos saa jotain syötyä, se tulee paluupostina takaisin. Ei siinä kauheasti pääse lihomaan, kun oksentaa kaiken syömänsä. Itseltäni lähti 10 kg ennen kuin löytyi sopivat pahoinvointilääkkeet.

Vierailija
2/8 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti 5 kiloa kahdessa kuukaudessa ennen kuin syöpä havaittiin.

Ei ollut pahoinvointia ja ruokahalu oli normaali. Syöpäleikkauksen ja sytohoidon aikana paino ei muuttunut enää, mutta hoidon loppumisen jälkeen tuli menetetyt kilot korkojen kanssa takaisin kahdessa kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut syövät eivät vie painoa pätkääkään vaikka syöpä olisi edennyt laajalti luustoon etäpesäkeinä. 

Ja kyllä syöpä laihduttaa jo ennen sen löytymistä. Kaikki/osa syövistä. 

Vierailija
4/8 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä luulet syöpäkudoksen saavan eväät räjähtävään kasvuun?

Vierailija
5/8 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi vähentää ruokahalua, samoin kuin hoidot

Vierailija
6/8 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin syöpään 18-vuotiaana.

Ollessani vielä vailla diagnoosia, söin kuin hevonen mutta laihduin kilon päivässä. Iho kellersi.

Tutkimuksissa todettiin iso syöpäkasvain, 3,5 kg.

Se saatiin kokonaan pois. Hoidoksi 5 krt solumyrkkyjä josta ensimmäisen satsin sain kun leikkauksesta oli kulunut viikko. Pääsin kotiin, painoin silloin 39 kg (olen 165 cm pitkä).

Kun kasvain saatiin pois, painoni alkoi nousta 5 kg viikkovauhdilla (normaalia kotiruokaa).

Painon nousu pysähtyi 58 kg.

Itse kasvain siis "söi" kaiken energian, voimat ja ravinnon. Hemoglubiinikin oli kuin vettä.

Kun se saatiin pois, alkoi nopea toipuminen, sytosstaattihoidoista huolimatta. Hiuksetkin tippui, mutta kasvoihan ne uudelleen. Sain uuden elämän, ja paljon rohkeutta tuosta sairaudesta joka on kantanut ja kantaa edelleen.

Vierailija
7/8 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastuin syöpään 18-vuotiaana.

Ollessani vielä vailla diagnoosia, söin kuin hevonen mutta laihduin kilon päivässä. Iho kellersi.

Tutkimuksissa todettiin iso syöpäkasvain, 3,5 kg.

Se saatiin kokonaan pois. Hoidoksi 5 krt solumyrkkyjä josta ensimmäisen satsin sain kun leikkauksesta oli kulunut viikko. Pääsin kotiin, painoin silloin 39 kg (olen 165 cm pitkä).

Kun kasvain saatiin pois, painoni alkoi nousta 5 kg viikkovauhdilla (normaalia kotiruokaa).

Painon nousu pysähtyi 58 kg.

Itse kasvain siis "söi" kaiken energian, voimat ja ravinnon. Hemoglubiinikin oli kuin vettä.

Kun se saatiin pois, alkoi nopea toipuminen, sytosstaattihoidoista huolimatta. Hiuksetkin tippui, mutta kasvoihan ne uudelleen. Sain uuden elämän, ja paljon rohkeutta tuosta sairaudesta joka on kantanut ja kantaa edelleen.

Hyvä sinulle😊💪

Vierailija
8/8 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometrial Cancer - The Hidden Signs

A Radical & Controversial Approach To STARVING CANCER: The Two Root Causes | Dr. Thomas Seyfried

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä