Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko karmaan? Miksi uskot /et usko?

Vierailija
27.03.2023 |

Toisen avauksen innoittaman ajattelin kysästä. Avautukaa, paasatkaa, osoittakaa että toinen on väärässä, mutta kohteliaasti siis. Antaa mennä!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karman voi ajatella näinkin.. Jos ihminen käyttää kaiken aikansa muiden jallittamiseen, tai esim trollailuun internetissä, tälläinen ihminen ei yleensä voi hyvin.. Joten se on instant karma, hän voi huonosti kokoajan koska sylkee sitä negatiivista energiaansa ulos 247. 

Eli kyllä

Tai sitten ihan perus psykologiaa. Ja hänhän sylkee huonoa oloaan ja tunteitaan ulos, koska voi huonosti. Huono olo siis aiheuttaa sylkemisen , ei voi huonosti siksi, että purkaa tunteitaan trollaamisen kautta. Joten millä tavoin karma tässä mielestäsi esiintyy`?

Vierailija
22/25 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon oikeuslaitokseen ja ankarampiin rangaistuksiin. Rikolliset on saatettava vastuuseen, karma, paha olo  tai huono maine eivät siihen riitä. Jotkut yksilöt olisi syytä eristää normaaleista koko eliniäkseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon koska olen itse alkanut pikkuhiljaa saada takaisin kaiken paskan mitä olen elämäni aikana muille aiheuttanut. Ja aivan samassa mittakaavassa. Viiveellä vain tulevat.

Vierailija
24/25 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin keskustelusta näkee että moni ajattelee karman olevan aina huonoa.

Onhan niitäkin joilla sanotaan olevan hyvä karma. He ovat niitä alati hyväntuulisia, onnellisia ihmisiä joille elämä hymyilee, saavutetaan haaveet ja elämälle se suunta mitä halutaan.

Vierailija
25/25 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa en usko koska olen melko skeptikko monessa tällaisessa asiassa.

MUTTA kun katson omaa elämääni 50v taaksepäin, niin en voi välttyä siltä ajatukselta että olen juuri se huonon karman saanut ihminen.

En jaksa joka asiaa kirjoittaa mitä kaikkea tämä tarkoittaa elämässäni, siitä tulisi kirja.

Mutta sikäli paljon kapuloita rattaisiin on säännöllisin väliajoin tullut milloin isoissa milloin ihan pikkujutuissakin että varmasti on joku heittänyt mulle ihan pas...n karman harteille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän