Mies huusi kun häneltä tuli
Ei ole omalle kohdalle koskaan sattunut vastaavaa ja olen aika monen kanssa ollut.
Hän siis huusi useamman kerran. Sanoi myös hieman ennen että tuntuu erityisen hyvältä.
Onko tämä yleensä ominaisuus, vai merkki siitä että hänestä tosiaan tuntui erityisen hyvältä?
Kommentit (25)
Luonnollisesti ääntelevä mies seksuaalisen nautinnon huipulla on kiihottavinta mitä tiedän. Kun ne miehekkäät voihkaisut tulee huohotuksen seassa ja voi kuulla siinä omaa nimeä myös. Sykkii jo ajatuksesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äyhkin aikaisemmin jotain epämääräistä, mutta nykynaisen kanssa olen opetellut huutamaan hänen nimeään toistuvasti peräkkäin. Se ei ole siis yhtenäistä huutoa vaan pikemminkin kovaääniseen komenteluun verrattavaa ruiskautusten tahdissa noin 6-10 kertaa. Hän on sanonut pitävänsä siitä. Itse hän on keuhkontyhjentäjä/ valittajatyyppiä. Se on paljon kovaäänisempää kuin minun ja oli aluksi pelottavaa kuunnella, kun luulin satuttavani häntä.
Teen kans tuota, että toistan tyttöystävän nimeä joka työnnöllä. A-loppuisena se muuttuu lopussa voihkaisuksi, tyyliin "Hennaaahhh". Hän tuntuu pitävän siitä ja voihkii hiljaa vastaukseksi. Tosi kuumaa mun mielestä.
Katariinaaaaaaaahhhhhhhhhhh... <3
Voi luvata että vaimot eivät tykkää kun huudatte, Pylly pystyyn Pentti, ota vastaan joka sentti!
Ainakin yllättyvät, luulen ma.
Älkää miehet ja pojat pidätelkö nautintoanne. Antakaa tulla, antakaa sen kuulua. Käyn ihan kierroksilla kuullessani miehen nauttivan!!
Kyllä mä ääntelen sumuisesti matalalta (näin hän on kuvannut), siksi, että seksi tuntuu niin hyvältä ja haluan, että nainen kuulee, miten hyvältä hän tuntuu. Toi nimen toistaminen on jotenkin niin superseksikästä.