Mies huusi kun häneltä tuli
Ei ole omalle kohdalle koskaan sattunut vastaavaa ja olen aika monen kanssa ollut.
Hän siis huusi useamman kerran. Sanoi myös hieman ennen että tuntuu erityisen hyvältä.
Onko tämä yleensä ominaisuus, vai merkki siitä että hänestä tosiaan tuntui erityisen hyvältä?
Kommentit (25)
Ei siinä huutaa tarvitse, vaikka kyllähän maailman ääntä mahtuu!
Veikkaisin että hän yleisesti on huutelevampi tapaus, mutta kysymällä se selviää.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin että hän yleisesti on huutelevampi tapaus, mutta kysymällä se selviää.
Näin vähän luulen. Olispa kiva tuntua yhtä hyvältä kun hän kuulosti. Tosin naapuritkin varmasti kuuli :D
ap
Olen itsekin nykyisessä suhteessa ns. huutaja :D
Voin sanoa, että se tuntuu juuri niin hyvältä kun huuto antaa ymmärtää. Aikaisemmissa suhteissa voihkasu, nyt enemmänkin huutoa. Ei mahda mitään, että tuntuu niin hyvältä. Voin myös sanoa, että en ole runkannut koko suhteen aikana ja ai että on orgasmit voimakkaampia. Toki runkkaamatta jättäminen tarkoittaa, että suhteessa täytyy saada seksiä.
-Mies
Huudan kuulemma aina lauetessa. Esim. teufel, himmel, achtung jne. Samalla paukuttelen rähinäremmiä
Sängyssä rohkeasti ääntelevä mies on superkiihottava, joten kannattaa vain ottaa ilo irti ylianalysoimatta :)
Vierailija kirjoitti:
Sängyssä rohkeasti ääntelevä mies on superkiihottava, joten kannattaa vain ottaa ilo irti ylianalysoimatta :)
Miltä kuulostaa: JABADABADUU!! Kolme kertaa peräkkäin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt kuvan, jossa nuori kundi laukeamisen jälkeen oli peukku pystyssä
Vierailija kirjoitti:
Huudan kuulemma aina lauetessa. Esim. teufel, himmel, achtung jne. Samalla paukuttelen rähinäremmiä
Ota nyt hyvä mies takki pois päältä.
Äyhkin aikaisemmin jotain epämääräistä, mutta nykynaisen kanssa olen opetellut huutamaan hänen nimeään toistuvasti peräkkäin. Se ei ole siis yhtenäistä huutoa vaan pikemminkin kovaääniseen komenteluun verrattavaa ruiskautusten tahdissa noin 6-10 kertaa. Hän on sanonut pitävänsä siitä. Itse hän on keuhkontyhjentäjä/ valittajatyyppiä. Se on paljon kovaäänisempää kuin minun ja oli aluksi pelottavaa kuunnella, kun luulin satuttavani häntä.
Minäkin huutelin naiseni nimeä aina kun sain! Kerran sekosin ja huusin vahingossa naapurin rouvaa nimeltä, vaikka olin panemassa omaa! Nykyisin huudan falsetissa, kun muija naksautti pallit pois! Kysyn vaan kannattaako huutaa?
Vierailija kirjoitti:
ICH KOMMEN, ICH KOMMEN!!!!!!
Ilman n-kirjainta kaiketikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä olen nähnyt kun poika saa puumalta pillua, niin lyövät ylävitoset, kun touhu on ohi!
Angela kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitikö olla WIR KOMMEN!!
Vierailija kirjoitti:
Angela kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitikö olla WIR KOMMEN!!
Mistä sen tietää, mitä kirjailija ajaa takaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä olen nähnyt kun poika saa puumalta pillua, niin lyövät ylävitoset, kun touhu on ohi!
Siis ketkä ja ketkä??!
Vierailija kirjoitti:
Äyhkin aikaisemmin jotain epämääräistä, mutta nykynaisen kanssa olen opetellut huutamaan hänen nimeään toistuvasti peräkkäin. Se ei ole siis yhtenäistä huutoa vaan pikemminkin kovaääniseen komenteluun verrattavaa ruiskautusten tahdissa noin 6-10 kertaa. Hän on sanonut pitävänsä siitä. Itse hän on keuhkontyhjentäjä/ valittajatyyppiä. Se on paljon kovaäänisempää kuin minun ja oli aluksi pelottavaa kuunnella, kun luulin satuttavani häntä.
Teen kans tuota, että toistan tyttöystävän nimeä joka työnnöllä. A-loppuisena se muuttuu lopussa voihkaisuksi, tyyliin "Hennaaahhh". Hän tuntuu pitävän siitä ja voihkii hiljaa vastaukseksi. Tosi kuumaa mun mielestä.
No tuskin pahalta tuntui. Kyllä minun ukkoni aina jotenkin ääntelee, joskus saattaa sanoa "ai saatana!" joskus "ai taivas" eli variaatioita löytyy.