Mitä Petteri Ahomaalle on tapahtunut?
Näin kuvan Petteri Ahomaasta enkä ollut tuntea 😱 Mitä hänelle on tapahtunut? Hänhän oli melkoinen komistus aikoinaan. Maistuuko alkoholi vai onko muka pelkästään ikä tehnyt tehtävänsä? Eihän tuo niin hirveän vanha vielä ole.
Kommentit (61)
Näyttää kokoomuslaiselta lihaa runsaasti syövältä ihmiseltä, perus.
Taas on seiskassa tuoretta kuvaa Petestä, käykäähän kurkkaamassa..
Vierailija kirjoitti:
Taas on seiskassa tuoretta kuvaa Petestä, käykäähän kurkkaamassa..
Tarkoitat varmaan iltistä. :)
Kaikki vanhenemme ja ulkonäkömme muuttuvat.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vanhenemme ja ulkonäkömme muuttuvat.
Niinpä. Kun kuluu 10 -20 vuotta tai enemmän emme näytä samalta enää, vaikka moni luulee ettei ole itse yhtään muuttunut.
Aina sille on keitto maistunut eikä hän ainakaan koskaan päälle kolmekymppisenä kunnossa ole ollut. Törmäsin mieheen pitkästä aikaa muutama kuukausi sitten sattumalta, ja jotenkin vaikutti siltä, että hän on ehkä jopa rauhoittunut.
Toiset vanhenee nopeammin kuin toiset. Miehet ei myöskään meikkaa tai käytä tukiliivejä. Iän tuomat muutokset näkyvät siten selvemmin.
Ihmiset eivät enää tunnista ikääntymistä, kun katselevat leikeltyjä botox-julkkiksia telkkarista päivät pitkät.
Voihan sen ajatella näinkin, että on lohdullista nähdä, kun ysärin kauniit ja komeat pojat rupsahtavat vanhetessaan kuten tavalliset me pulliaiset. Prosessi on ollut vääjäämätön paitsi Ahomaan myös Oskari Katajiston, Santeri Kinnusen, Samuli Edelmanin ja Kristo Salmisen kohdalla. Eivätkä nuo miehet näytä yhtään välittävän vaikka kauneus on katoavaista. Sisäinen kauneushan se on tärkein. Edellä mainittujen ikätoverista, Antti Reinistä täytyy kyllä sanoa, että äijä on hyvin pysynyt kuosissa, ei grammaakaan liikaa rasvaa.
Ja kuka on Petteri? Mistä te näitä nobodyja keksitte?
Petteri oli muistelemassa Arvia.
Habitus on ryypänneen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sen ajatella näinkin, että on lohdullista nähdä, kun ysärin kauniit ja komeat pojat rupsahtavat vanhetessaan kuten tavalliset me pulliaiset. Prosessi on ollut vääjäämätön paitsi Ahomaan myös Oskari Katajiston, Santeri Kinnusen, Samuli Edelmanin ja Kristo Salmisen kohdalla. Eivätkä nuo miehet näytä yhtään välittävän vaikka kauneus on katoavaista. Sisäinen kauneushan se on tärkein. Edellä mainittujen ikätoverista, Antti Reinistä täytyy kyllä sanoa, että äijä on hyvin pysynyt kuosissa, ei grammaakaan liikaa rasvaa.
Onko minulta mennyt jotain ohi? En ole pitänyt Santeri Kinnusta raikulipoikana. Toki varmaan bilettänyt, mutta en laita häntä samaan Oskari Katajiston kanssa. Ehkä olen väärässä. Ja Santerista vielä, että eikö hän ole jo kauan viettänyt melkein hiljaiseloa julkisuudesta ja keskittynyt töihin. No, en ole asiantuntija, korjatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sen ajatella näinkin, että on lohdullista nähdä, kun ysärin kauniit ja komeat pojat rupsahtavat vanhetessaan kuten tavalliset me pulliaiset. Prosessi on ollut vääjäämätön paitsi Ahomaan myös Oskari Katajiston, Santeri Kinnusen, Samuli Edelmanin ja Kristo Salmisen kohdalla. Eivätkä nuo miehet näytä yhtään välittävän vaikka kauneus on katoavaista. Sisäinen kauneushan se on tärkein. Edellä mainittujen ikätoverista, Antti Reinistä täytyy kyllä sanoa, että äijä on hyvin pysynyt kuosissa, ei grammaakaan liikaa rasvaa.
Onko minulta mennyt jotain ohi? En ole pitänyt Santeri Kinnusta raikulipoikana. Toki varmaan bilettänyt, mutta en laita häntä samaan Oskari Katajiston kanssa. Ehkä olen väärässä. Ja Santerista vielä, että eikö hän ole jo kauan viettänyt melkein hiljaiseloa julkisuudesta ja keskittynyt töihin. No, en ole asiantuntija, korjatkaa.
Tässä ketjussa oli kai tarkoitus puhua Petteri A:sta eikä noista lähinnä näyttelijöinä uransa tehneistä miehistä. Mielestäni Ahomaa esiintyi Arvi Lindin hienossa muisto-ohjelmassa asiallisesti, tuskin hän olisi pystynyt hoitamaan ammattiaan jos olisi alkoholiongelmainen. Jokainen vanhenee ja yksilöllisistä eroista johtuen piirteet muuttuvat paljonkin. Minäkin olin jo nuorena ns. vanhan ja kulahtaneen näköinen, vaikka olen raitis.
Ei taida Petterillä enää flaksi käydä.
Henry Saaren kanssa dokaamaan puiston penkille käy Petterin tie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kuva? Mäkin haluan nähdä.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Petteri-Ahomaalla-jannittava-tilanne-mets…
Normaali 55-vuotias mies. Kukapa ei olisi parissakymmenessä vuodessa muuttunut?
Minä en huomannut muuta kuin, että ikää on tullut. Usein menee niin, että jos vaikka TV:stä tuttu henkilö ei ole ollut julkisuudessa 20-30 vuoteen, niin helposti sitä katsoo, että ”hui, onpas tuo mennyt pahaan kuntoon”, vaikka kyse on ihan normaalista ikääntymisestä. Helposti sitä jää tietynlainen mielikuva, miltä jonkun pitäisi näyttää, jos häntä ei ole nähnyt pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaukana normaalista.
Onko hän kaappijuoppo vai rapajuoppo?
Oli eilen Arvi Lindin muisteluohjelmassa, minusta hänellä oli silmänvalkuaiset punaisena.Puhui normaalisti.
Tämä. Karjaan kokoomuksessa on varmasti hyvät pikkujoulut, kunnolliset vaalijuhlat ennen ja jälkeen vaalien.
Lisäksi voi aina piipahtaa pääkaupunkiin katsastamaan tilannetta. Siis baareissa.
Vieläkö M. Selin jaksaa - jaksaa? Heillä oli aikoinaan paljon hauskaa.