Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Petteri Ahomaalle on tapahtunut?

Vierailija
26.03.2023 |

Näin kuvan Petteri Ahomaasta enkä ollut tuntea 😱 Mitä hänelle on tapahtunut? Hänhän oli melkoinen komistus aikoinaan. Maistuuko alkoholi vai onko muka pelkästään ikä tehnyt tehtävänsä? Eihän tuo niin hirveän vanha vielä ole.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihmeellistä, että jotkut näyttävät erilaiselta 50-vuotiaana kuin 25-vuotiaana.

Sinä se taidat olla se kuuluisa penaalin terävin kynä. Ei kai tässä ketjussa kukaan vanhenemista ole ihmetellyt, vaan sitä miksi näyttää elämänsä ryypänneeltä mieheltä. Ja jäljet johtavat sylttytehtaalle tälläkin kertaa. Hän on liikakäyttänyt alkoholia koko elämänsä. Hienoa että Petteri on edelleen hengissä.

Tämä. Karjaan kokoomuksessa on varmasti hyvät pikkujoulut, kunnolliset vaalijuhlat ennen ja jälkeen vaalien.

Lisäksi voi aina piipahtaa pääkaupunkiin katsastamaan tilannetta. Siis baareissa.

Vieläkö M. Selin jaksaa - jaksaa? Heillä oli aikoinaan paljon hauskaa.

Vierailija
42/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kokoomuslaiselta lihaa runsaasti syövältä ihmiseltä, perus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on seiskassa tuoretta kuvaa Petestä, käykäähän kurkkaamassa..

Vierailija
44/61 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on seiskassa tuoretta kuvaa Petestä, käykäähän kurkkaamassa..

 

Tarkoitat varmaan iltistä. :)

Vierailija
45/61 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vanhenemme ja ulkonäkömme muuttuvat.

Vierailija
46/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vanhenemme ja ulkonäkömme muuttuvat.

Niinpä. Kun kuluu 10 -20 vuotta tai enemmän emme näytä samalta enää, vaikka moni luulee ettei ole itse yhtään muuttunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sille on keitto maistunut eikä hän ainakaan koskaan päälle kolmekymppisenä kunnossa ole ollut. Törmäsin mieheen pitkästä aikaa muutama kuukausi sitten sattumalta, ja jotenkin vaikutti siltä, että hän on ehkä jopa rauhoittunut. 

Toiset vanhenee nopeammin kuin toiset. Miehet ei myöskään meikkaa tai käytä tukiliivejä. Iän tuomat muutokset näkyvät siten selvemmin.

Vierailija
48/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät enää tunnista ikääntymistä, kun katselevat leikeltyjä botox-julkkiksia telkkarista päivät pitkät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/61 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen ajatella näinkin, että on lohdullista nähdä, kun ysärin kauniit ja komeat pojat rupsahtavat vanhetessaan kuten tavalliset me pulliaiset. Prosessi on ollut vääjäämätön paitsi Ahomaan myös Oskari Katajiston, Santeri Kinnusen, Samuli Edelmanin ja Kristo Salmisen kohdalla. Eivätkä nuo miehet näytä yhtään välittävän vaikka kauneus on katoavaista. Sisäinen kauneushan se on tärkein. Edellä mainittujen ikätoverista, Antti Reinistä täytyy kyllä sanoa, että äijä on hyvin pysynyt kuosissa, ei grammaakaan liikaa rasvaa. 

Vierailija
50/61 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka on Petteri? Mistä te näitä nobodyja keksitte?

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/61 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri oli muistelemassa Arvia.


Habitus on ryypänneen näköinen.

Vierailija
52/61 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sen ajatella näinkin, että on lohdullista nähdä, kun ysärin kauniit ja komeat pojat rupsahtavat vanhetessaan kuten tavalliset me pulliaiset. Prosessi on ollut vääjäämätön paitsi Ahomaan myös Oskari Katajiston, Santeri Kinnusen, Samuli Edelmanin ja Kristo Salmisen kohdalla. Eivätkä nuo miehet näytä yhtään välittävän vaikka kauneus on katoavaista. Sisäinen kauneushan se on tärkein. Edellä mainittujen ikätoverista, Antti Reinistä täytyy kyllä sanoa, että äijä on hyvin pysynyt kuosissa, ei grammaakaan liikaa rasvaa. 

Onko minulta mennyt jotain ohi? En ole pitänyt Santeri Kinnusta raikulipoikana. Toki varmaan bilettänyt, mutta en laita häntä samaan Oskari Katajiston kanssa. Ehkä olen väärässä. Ja Santerista vielä, että eikö hän ole jo kauan viettänyt melkein hiljaiseloa julkisuudesta ja keskittynyt töihin. No, en ole asiantuntija, korjatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/61 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sen ajatella näinkin, että on lohdullista nähdä, kun ysärin kauniit ja komeat pojat rupsahtavat vanhetessaan kuten tavalliset me pulliaiset. Prosessi on ollut vääjäämätön paitsi Ahomaan myös Oskari Katajiston, Santeri Kinnusen, Samuli Edelmanin ja Kristo Salmisen kohdalla. Eivätkä nuo miehet näytä yhtään välittävän vaikka kauneus on katoavaista. Sisäinen kauneushan se on tärkein. Edellä mainittujen ikätoverista, Antti Reinistä täytyy kyllä sanoa, että äijä on hyvin pysynyt kuosissa, ei grammaakaan liikaa rasvaa. 

Onko minulta mennyt jotain ohi? En ole pitänyt Santeri Kinnusta raikulipoikana. Toki varmaan bilettänyt, mutta en laita häntä samaan Oskari Katajiston kanssa. Ehkä olen väärässä. Ja Santerista vielä, että eikö hän ole jo kauan viettänyt melkein hiljaiseloa julkisuudesta ja keskittynyt töihin. No, en ole asiantuntija, korjatkaa.

Tässä ketjussa oli kai tarkoitus puhua Petteri A:sta eikä noista lähinnä  näyttelijöinä uransa tehneistä miehistä. Mielestäni Ahomaa esiintyi Arvi Lindin hienossa muisto-ohjelmassa asiallisesti, tuskin hän olisi  pystynyt hoitamaan ammattiaan jos olisi alkoholiongelmainen.  Jokainen vanhenee ja yksilöllisistä eroista johtuen piirteet muuttuvat paljonkin.  Minäkin olin jo nuorena ns. vanhan ja kulahtaneen näköinen, vaikka olen raitis. 

Vierailija
54/61 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida Petterillä enää flaksi käydä.


Henry Saaren kanssa dokaamaan puiston penkille käy Petterin tie.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/61 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kuva? Mäkin haluan nähdä.

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Petteri-Ahomaalla-jannittava-tilanne-mets…

Normaali 55-vuotias mies. Kukapa ei olisi parissakymmenessä vuodessa muuttunut?

Vierailija
56/61 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en huomannut muuta kuin, että ikää on tullut. Usein menee niin, että jos vaikka TV:stä tuttu henkilö ei ole ollut julkisuudessa 20-30 vuoteen, niin helposti sitä katsoo, että ”hui, onpas tuo mennyt pahaan kuntoon”, vaikka kyse on ihan normaalista ikääntymisestä. Helposti sitä jää tietynlainen mielikuva, miltä jonkun pitäisi näyttää, jos häntä ei ole nähnyt pitkään aikaan.

Vierailija
57/61 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukana normaalista.

Vierailija
58/61 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaukana normaalista.

Onko hän kaappijuoppo vai rapajuoppo?

Vierailija
59/61 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli eilen Arvi Lindin muisteluohjelmassa, minusta hänellä oli silmänvalkuaiset  punaisena.Puhui normaalisti.

Vierailija
60/61 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Petteri bilettää?