Minkå ikäisenä teillä alkoi ikä näkyä kaulasta?
Olen 52v ja mielestäni kaulassani ei ole mitään ikämuutoksia. Decolteen alueella muutama vekki.
Kommentit (29)
Olen 55v ja kaulan iho vielä ok. Työkaverini joka on saman ikäinen, kaulan iho on alkanut veltostua.
56-vuotiaana. Eli nyt. Jonkun verran näkyy veltostumista, mutta mitäpä siitä.
39- vuotiaana. Korjauttaisin ,jos olisi varaa, samoin valahtaneet poskipäät.
Olen 49 v. ja ihan äskettäin huomasin kaulassa selviä veltostumisen merkkejä. Tästäkö nyt alkaa alamäki?
65 vuotiaana tuli kaksi kaunista vekkiä jotka haluan otattaa pois kiristämällä. Kun iho on rypytön häiritsee tuo minua.
Ei ole mitään ikääntymisen merkkejä kaulassa eikä dekolteen alueella. Täytän parin kuukauden päästä 55 v.
Miehellä helppo kun leukaheltan voi peittää koko kaulan peittävällä parralla, kuten esim. Keanu Reeves
On kyllä outoa jos viisi- ja lähes kuusikymppisellä kaula on samassa kuosissa kuin lapsena. Harvoin näkee sellaista, täällä on selvästi geenilotossa voittaneita ihmisiä.
Minä olen 68 v, ei ole vekkejä leuassa, sukuvika😉.
36-vuotiaana. Ihan selkeästi iho ei ole enää yhtä silkkisen sileä, kuin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä outoa jos viisi- ja lähes kuusikymppisellä kaula on samassa kuosissa kuin lapsena. Harvoin näkee sellaista, täällä on selvästi geenilotossa voittaneita ihmisiä.
Joo en usko hetkeäkään. En ole juuri koskaan nähnyt 50-ihmistä, jonka kaulassa ei olisi ikääntymisen jälkiä.
38- tai 39-vuotiaana. Masentavaa.
En tiedä, mutta laiheliinina kolmetoistavuotiaana kasarilla kyttäsin jatkuvasti peilien kanssa kuvittelemaani kaksoisleukaa ja rupsahtamista.
60-vuotiaana, kun laihdutin. Terveys kuitenkin tärkeämpi kuin rypyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en usko hetkeäkään. En ole juuri koskaan nähnyt 50-ihmistä, jonka kaulassa ei olisi ikääntymisen jälkiä.
Kannattaa katsoa pimeässä. Vielä ehtii ennen kesää.
Olen 42, vuoden sisällä huomasin heltan kun katsoin sivusta peilillä. 2 vuotta sitten valokuvasta näin bulldogin posket, joten eiköhän se helttakin ole jo silloin ollut.
Kula on myös jänteikäs ja verisuonet/valtimot näkyy herkästi, ja siitä tykkään, vaikka näyttääkin vanhalta. Olen aina tykännyt suonista. :D
Olen 41 eikä toistaiseksi näy vielä mitään. Kosteutan tunnollisesti kasvojen lisäksi myös kaulan ja dekolteen, joten en tiedä vaikuttaako se yhtään. 🤔
38-vuotiaana alkoi leuan alla näkymään tietyssä asennossa pari kolme pystysuunnassa olevaa ryppyä, nyt 44-vuotiaana on ihan reilu kalkkunanheltta jota ei peitä kuin korkea poolokaulus tai kaulaliina. Oksettavan näköinen ja jos olisi rahaa menisin plastiikkakirurgille saman tien.