Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko lapsestani kertova video/dvd olla hyva lahja lapseni hoitotadille. Tapahtumia vauvasta aina nykypaivaan asti. Lahtee ensi vuonna eskariin.

Vierailija
26.11.2006 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeekseen.

Vierailija
2/15 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

an. Uusia lapsia tulee jne. että eipä varmaan ehdi just teidän lasta juurikaan ikävöidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyödyllisempi, siihen lapsesi kuva ensimmäiselle sivulle, niin jäisi muistoksi.

Vierailija
4/15 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huono idea.

Anteeksi vaan.

Vierailija
5/15 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellä perusteluja jo ihan riittämiin.

Vierailija
6/15 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna ennemmin joku kaunis valokuva kiitoksen kera ja jotain konkreettista muuta mukavaa vaikka lahjakortti manikyriin tai kasvohoitoon tms. siis meillä ainakin menisi kyseinen video varmaan roskiin.

Vierailija
7/15 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. isovanhemmille, kummeille jne. mutta EI hoitotädille. Lasten hoitaminenkin on VAIN työtä...! Vaikka lapsista ehkä pitääkin, niin ei kuitenkaan niin paljoa, että jaksaisi katsella heistä kuvattuja vidonauhoja VAPAA-AJALLAAN. Toki ihan tavallisen valkouvan voi muistoksi jättää...

Mitä ap teet työksesi? Tahtoisitko toimisto rottana esim. olohuoneeseesi isonnetun kuvan työpisteestäsi? Tai haluasiko kampaajana että vaki-asiakkaasi toisi vastaavan videon itsestään sinulle... Tuskimpa...;)

Vierailija
8/15 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitotätiä jolla vuosien kuluessa kymmeniä lapsia hoidossa - jokaisesta DVD hyllyssä, niitä sitten katselee iltaisin :-)...

Vierailija
9/15 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. ei tainnut ajatella asiaa ihan loppuun asti ;-)

Vierailija
10/15 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin luulen että nykyisin ei enää muodostu samanlaisia suhteita hoitajan ja lapsen välill akuin minulle aikoinaan (yli 20v sitten). *sääli*

Minulle ku hoitaja oli oikeasti " vara-äiti" , jonka kanssa ollaan yhä yhteyksissä! Häissämmekin hän oli vieraana!

Mutta nykyään taitaa lapsia olla hoitajilla niin paljon ja vaihtuvuus suurta, ettei samanlainen ole enää mahdollista...

Vierailija
11/15 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni verrattavissa tähän. Toki lapsi on söpö ja kiva, mutta en kuitenkaan antaisi tällaista lahjaa.

Vierailija
12/15 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta riippuu tietty suhteen laadusta...meillä edelleen ollaan kuukausittain tekemisissä, vaikka hoidossa lapsi ei oo enää pariin vuoteen ollut ja hoitajakin muutti toiselle paikkakunnalle. Meillä tehdään lapsista koostedvd joka vuosi ja annetaan joululahjaksi...ja sukulaiset kyllä pettyis jos ei joka joulu saisi sellaista. Mutta on tietty totta että riippuu vähän suhteesta. Mutta jos lapsesi on monta vuotta ollut samalla hoitajalla niin kyl must ois hyvä idis. Ei liian pitkä dvd ja lisäksi antaisin varmaan muutakin!

Vierailija
13/15 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoitajana haluaisin jotain missä arvostetaan minun panostani heidän arkensa helpottajana,näin kärjistetysti ;) VAIKKA lapset ovatkin ihania joita hoidan,silti kun he lähtevät iltaisin tai kun pääsen lomalle niin huokaisen yhtälailla muiden työläisten kanssa,et " huh,ihanaa kun ne lähti/on loma/pääs niistä eroon" enkä tarkoita et kamalia kakaroita,vaan et työpäivä on siltä erää ohi ja pääsee " omaan elämään"

Vierailija
14/15 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten he itse? Ei niitä kuule kiinnosta videot vanhoista " töistä" . Hoitotäti tekee työtä, koska tarvitsee rahaa elämiseen. Hoitolapsia tulee ja menee. Toiset jää mieleen, toiset ei.

En oo hoitotäti ja mulla on oma lapsi.

Vierailija
15/15 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään dvd:tä, luuleeko ihmiset tosiaan että elämä pyörii heidän lastensa ympärillä ?!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi