Onko muita jotka joilla on koko ajjan pimennysvevrhot kiinni?
Kommentit (25)
Mulla on keväästä myöhään syksyyn. Pakko pitää kiinni, koska aurinko porottaa ikkunoista suoraan sisään ja tekee asunnosta saunan, jos verhot ei ole kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa huoneissa? Miten silloin näkee esim. lukea? Sähkövaloko loimottaa koko päivän?
Asun yksiössä. En mä lue, olen netissä ja katson telkkua. Valoisuus haittaa näitäkin
En ole ikinä omistanut pimennysverhoja, mutta silti pystyn tälläkin hetkellä olemaan netissä. Eikö olekin ihmeellistä?
No mua haittaa se valoisuus.
Miten se tietokoneruudun valoisuus ei haittaa? Sehän on paljon kirkkaampi valo kuin esim. marraskuinen "auringonpaiste".
Tulee niin pienesti
Mullakin oli ennen, mutta mun kummitäti sano, että silmät voi mennä pimeessä likinäkösiksi. Ja sen takia mä pidän verhoo nykyään rakosallaan, niin voin kattoo välillä ulos. Ja sitten mä sain kummitädiltä myös silmävoimistelu ohjeen, jossa snoopy näyttä miten se tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa huoneissa? Miten silloin näkee esim. lukea? Sähkövaloko loimottaa koko päivän?
Asun yksiössä. En mä lue, olen netissä ja katson telkkua. Valoisuus haittaa näitäkin
En ole ikinä omistanut pimennysverhoja, mutta silti pystyn tälläkin hetkellä olemaan netissä. Eikö olekin ihmeellistä?
No mua haittaa se valoisuus.
Miten se tietokoneruudun valoisuus ei haittaa? Sehän on paljon kirkkaampi valo kuin esim. marraskuinen "auringonpaiste".
Eri, mutta juuri hämärämpi huone mahdollistaa pienemmän näytön kirkkauden pitämisen.