Teemu Selänne äänesti Tere Sammallahtea (KOK)
Teemu Selänne äänesti liberaalia Kokoomuslaista, vaikka on itse selvästi Perussuomalaisten kannattaja.
Kommentit (26)
Minulla on hyvä kuva molemmista. Niin ne mielipiteet vaihtelevat eri ihmisillä.
N51
Vierailija kirjoitti:
Sammallahti on fiksu ja miellyttävä tyyppi. Ihme pellejä kun täällä haukkuvat sekä Teemun(en ole fani!) että jonkun kokkareen jota tuskin edes tuntevat. Olen tavannut Sammallahden ja on erittäin pätevä kaveri ja kykenevä moneen.
Nuo haukkujat ovat persuja, eli syyntakeettomia. Eiväthän ne tunnu tietävän edes sitä, että Teemullakin on äänioikeus.
Sarasvuokin kertoo meille ketä ei saa äänestää. Eli ketä pitää.
Näin meitä ohjaillaan miljonäärien avulla.
Oliko ehdolla Morjens Sammallahtea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sammallahti on fiksu ja miellyttävä tyyppi. Ihme pellejä kun täällä haukkuvat sekä Teemun(en ole fani!) että jonkun kokkareen jota tuskin edes tuntevat. Olen tavannut Sammallahden ja on erittäin pätevä kaveri ja kykenevä moneen.
Nuo haukkujat ovat persuja, eli syyntakeettomia. Eiväthän ne tunnu tietävän edes sitä, että Teemullakin on äänioikeus.
Eiköhän ne haukkujat ole ihan muita kuin persuja. Tere on hieno mies ja monet Suomen sisäistä turvallisuutta koskevat mielipiteensä hyvin persumaisia. Kokoomus tarvitsisi lisää terejä.
Jättäkää jo Teemu rauhaan. Miksi se on monen sylkykuppi? Ai niin, sylkijät ovat niitä fiksuja ja täydellisiä.