Naapurin söpö tyttö
Voi jumpe, et mun naapurissa asuu kuuma friidu.
Onko soveliasta lähestyä naapuria?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monien mielestä on paha juttu jos pyytää naapuria treffeille?
Siksi, että omassa kodissaan pitää saada olla rauhassa ja kokea turvallisuutta.
Luultavasti tuo tyttö saisi olla rauhassa ja turvallisuus olisi taattu. Ainakin miespuolisen entisen ihailijan taholta, nimittäin hän pitäisi tuon tytön turvassa vaikka keneltä.
Minulle kävi joskus niin, että ihastuin naapuriin.
Tuli muutamat kerrat juotua yhdessä ja sänkyyn päädyttiin. Suhteestamme ei tullut mitään vakavaa, mutta tilanne äityi niin kiusalliseksi lopulta, että olin todella helpottunut kun pääsin muuttamaan pois kyseisestä talosta.
No ap! Mitä kävi kuuman friidun kanssa?
Nämä naapuriin ihastumiset ovat vähän raskaita juttuja, koska ihastusta joutuu näkemään lähes päivittäin. Jatkuvasti kova paine siitä minkä näköisenä lähtee ovesta ulos ja tulee kytättyä naapurin pihaa jatkuvasti, jos näkisi edes vilauksen tyypistä.
Pane sitä. Pyydä se kahville ja sitten sanot sille että "oot seksikäs saanko panna sinua".
Jos ap on vielä linjoilla palstalla, niin olis kiva kuulla mitä friidun kanssa kävi!?
Mä sain kerran 26 vuotiaana jonkun verran itseäni nuoremmalta naapurin pojalta viestin postiluukkuun ihastumisesta. Muutama sana oli joskus vaihdettu, lähinnä moikattu. Hän oli tosin silloin jo muttamassa pois.
Tunne ei ollut molemminpuolinen, mutta oli jotenkin hellyyttävää lähinnä saada tuo kirje. Vastasin siihen ja kiitin rohkeudesta. Ihan hyvä muisto jäi!
Vierailija kirjoitti:
Jos ap on vielä linjoilla palstalla, niin olis kiva kuulla mitä friidun kanssa kävi!?
Tätä minäkin olen miettinyt. Aloituksesta on osti vuotta aikaa. Tuliko ap:sta ja naapurin tytöstä pari?
Tulosta kikkelin kuva ja pudosta postiluukusta. Hän varmasti ilahtuu niin jännittävästä ihailijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monien mielestä on paha juttu jos pyytää naapuria treffeille?
Siksi, että omassa kodissaan pitää saada olla rauhassa ja kokea turvallisuutta.
No voi nyt jumalauta. Koetko turvattomuutta, jos joku asiallisesti pyytää sinua treffeille? Ja hyväksyy myös kielteisen vastauksen. Joku vainoaminen nyt on eri asia, mutta miten siitä voi kokea turvattomuutta siitä että joku pyytää treffeille?
t. nainen
Ei mulla muuta kirjoitti:
Pane sitä. Pyydä se kahville ja sitten sanot sille että "oot seksikäs saanko panna sinua".
Näinkö te homopiireissä toimitte? en usko että toimii naisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti on mutta ei saa olla tungetteleva ja jos kyseessä on lapsi niin tietyt rajat on pidettävä.
No,olipas idiotismia sinulta.
Todellakin kyseessä täysi-ikäinen neito ja vielä 25-vuoden ylittänyt. Aikuisia tässä ollaan ja kysellään
Totta kai sopivaa, sä saat kosteeta, ja daami kafhisevaa winwin
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta kirjoitti:
Näinkö te homopiireissä toimitte? en usko että toimii naisen kanssa
Homo piirejä on monia, erilaiset toimintatavat jokaisessa
-sivusta
Tuskin kukaan täysjärkinen asiallisen ystävällisestä aloitteesta pahastuu. Elämässä voi mennä moni ihana asia sivu suun, jos ei löydä rohkeutta itsestään.
Vastaan siis, että on soveliasta. Joskus se olisi jopa toivottua.
Se riippuu vastapuolesta miten asian ottaa. Ahdistuisin, jos naapurin mies alkaisi lirkuttelee.
Jos lesbo pukeutuu ap naiseksi