Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Andy McCoy on säveltänyt hittejä, saanut kultalevyjä, soittanut maailmankuulujen rock-tähtien kanssa, asunut ainakin neljässä eri maassa...

Vierailija
26.03.2023 |

Ja täällä joku nobody kehtaa soittaa suutaan.

Mitä itse olette tehneet elämällänne?

Kommentit (172)

Vierailija
141/172 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että kyseinen tenu keppi on viellä hengissä, kuulin että olisi Usassa matkustus kiellossa, raha petoksista.

Vierailija
142/172 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja dallaa spugena Helsingin katuja. Suuri kunnioitus! ...not.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/172 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei silti tarvitse olla kusipää.

Ei tietenkään. Mutta täällä on myös lytätty Andyn kyvyt ja musiikki täysin.

Sitä en ihmettele, sillä ei niissä mitään kehumista ole. Mutta olkoon Andy epäjumalasi hamaan loppuun saakka!

Vierailija
144/172 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keppiä Andy osaa soittaa mutta lauluääni häviää jopa varikselle. Kuka haaskaa varojaan Andyn "töherryksille" itse en ostaisi kyseisen "taivaanrannan" maalarin tekeleitä.

Vierailija
145/172 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo ole minulle merkityksellisiä asioita mitä Andy on saavuttanut. Minulla on erilaiset elämänarvot.

Vierailija
146/172 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme että kyseinen tenu keppi on viellä hengissä, kuulin että olisi Usassa matkustus kiellossa, raha petoksista.

Se kijotetaan UUESAA, sä et osa kirjotaa.

Vierailija
147/172 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kijotetaan UUESAA, sä et osa kirjotaa.

Kieetos, nyt osaan

Vierailija
148/172 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteet eivät ole hyväksi aivoille.

Vierailija
149/172 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en näe Hanoi Rocksilla suuria musiikillisia ansioita, enkä merkkejä siitä että mitään isompaa olisi ollut tulossa.

Hanoin tyypit ansaitsevat pointsit rohkeudesta ja röyhkeydestä. Glam rock oli nousussa, ja tyypit iskivät siihen ensimmäisten joukossa. Mikään tyylisuunnan luoja Hanoi ei ollut, esimerkiksi New York Dolls tuli kauan ennen Hanoita.

Jos vertaa vaikka gunnareihin, niin se bändi kehittyi. Appetite for Destruction oli  musiikillisesti ihan eri tasoa kuin mikään Hanoin levy, ja sitten tuli tuplalevy 9-minuuttisine eepoksineen, joista November Rainista tuli vielä hitti.

Musiikillisesti muut bändit vain vetivät oikealta ja vasemmalta ohi.

No huhhuh. GnR osui omaan ala- ja yläasteikään ja siihen musiikkimakuun se vielä jotenkin meni, Twisted Sisterin ym roskan jatkoksi. Myöhemmin tajunnut mitä skeidaa ja hirveää rääkimistä se gunnareitten homma oli. On tuskallista joutua joissain kotibileissä vielä kuuntelemaan näitä kun jotkut kaverit haluavat nostalgisoida tai jopa oikeasti vieläkin tykkäävät....

Eikö ihmisen musiikkimaku todellakaan voi kehittyä?

Hanoi Rocksin muutamia biisejä pystyn edelleen arvostamaan lähes viiskymppisenä koska ne on musiikillisesti tasokkaita. Ja luulen että Andy oli se joka sävellyspuolesta enemmän vastasi kuin Monroe ja myös kiitaristina Andy ei ole yhtään huono. Mitään van Halen tyyppistä tilulilu-kitaroiintia en ole koskaas edes sietänyt.

November rain on niin nolo biisi että jos siitä pitää on päässä jotain vikaa. Lösähtelevä rumpusaundi, Axl rääkyy/määkii minkä ehtii, "enkelikuoro" hymisee taustalla, sanoitus klisettä kliseen perään....Slash nyt yrittää vinguttaa sooloaan mutta nämä on niin kuultu.. . Ei ihme että koko musiikkityyli meni konkurssin ja rappi tuli tilalle

Vierailija
150/172 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanipojat eivät kykene erottamaan taidetta ja sen tekijää. Andy McCoy on henkisesti kehitysvammaisen tasolla ja käyttäytyy töykeästi. En tiedä enkä välitä mikä osa siitä johtuu huumeista. Hänen musiikkiaan voi toki kuunnella jos haluaa.

Vierailija
151/172 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivartalosta lihovat lussukat ovat rokkikukon elämästä kateellisia. Siinä se. 

Vierailija
152/172 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhonnut aivonsa huumeilla ja viinalla

Andy on päässyt irti heroiinista.

Jos et ole itse kokenut heroiiniriippuvuutta ja siihen liittyviä vieroitusoireita, suosittelen että et kommentoi asiaan.

On se silti pilannut aivosolunsa huumeilla, vaikka niistä eroon onkin päässyt. 

Ei ne solut takaisin kasva. 

Vierailija
153/172 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jokaisesta keikasta tuli kenkää. Hyvin meni.

Vierailija
154/172 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Räkä Malmi on kyl säveltäny  Hanoin biisejä runsaasti.

Vierailija
155/172 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy on melkeinpä oksettavin suomal. julkkis. Likainen ukko. Hasbeen. Ja miksi se puhuu niin???

Vierailija
156/172 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briard...

Vierailija
157/172 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo ole minulle merkityksellisiä asioita mitä Andy on saavuttanut. Minulla on erilaiset elämänarvot.

Andy on kuitenkin 100% varmasti koskettanut monien ihmisten elämää tekemällään musiikilla, siinä se juttu. Mies voi olla mitä vaan muuten, mutta Hanoi Rocksin musiikki pelasti minut itsemurhan partaalta parikymppisenä. Siinä on jo paljon.

Vierailija
158/172 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks Andyllä taas kolkytdonaa taskussa?

Vierailija
159/172 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy on tehnyt hyvää musiikkia paljon. Ihmisenä ei ole niin paha ja karu, kuin julkisuuskuva antaa ymmärtää. Tunnen miehen. Toki on päihdeongelmainen ja osittain spuge, mikä on ikävää

Vierailija
160/172 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onks Andyllä taas kolkytdonaa taskussa?

Jopa on tuore vitsi! Onko Mauno Koivisto presidentti vieläkin?