Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä Vaiheessa huomasitte että kaverinne on aivan kauhea luonne

Vierailija
26.03.2023 |

Eikä se läppä olekaan läppää

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin ekaa kertaa eri mieltä hänen kanssaan. Mukavasta ja kohteliaasta ihmisestä tuli ihan raivohullu. Sain osakseni kaikki mahdolliset haukkumasanat, työpaikalla sain kuulla hänen puhuneen musta paskaa muille ja 1,5 vuotta myöhemminkään ei puhu mulle kuin tiuskien. Someista poisti myös eikä tervehdi.

Vierailija
2/6 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko kaverini nyt ihan kauhea luonne, mutta veemäinen voisi olla sinnepäin. Hänellä on joissain asioissa tarve mitätöidä näkemyksiäni ja kokemaani. En tuputa hänelle ajatuksiani, mutta kun tarvitsin tukea hän vähätteli kokemaani. Kun kerroin eräästä vaikeasta asiasta, hän ei uskonut ollenkaan. Oli kuin märkä rätti päin näköä ja harmitti jälkeen päin kun menin kertomaan asiasta. Kun ollaan tunnettu lapsuudesta asti, niin tuntui aika paskalta. Hän mielummin uskoo ihmistä jonka tuntenut kuukauden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää se sika.

Vierailija
4/6 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pian. Hänelle ei uskalla sanoa poikkipuolista sanaa.

Vierailija
5/6 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kymmenen vuoden kaveruuden jälkeen. Aikaisemmin en oikeastaan ajatellut koko asiaa, koska omissa ongelmissani oli riittävästi ajateltavaa. Kun kaveri käyttäytyi ikävästi, annoin vain uusia mahdollisuuksia ja toivoin että hänen käytöksensä paranisi.

Vierailija
6/6 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta kymmenen vuoden kaveruuden jälkeen. Aikaisemmin en oikeastaan ajatellut koko asiaa, koska omissa ongelmissani oli riittävästi ajateltavaa. Kun kaveri käyttäytyi ikävästi, annoin vain uusia mahdollisuuksia ja toivoin että hänen käytöksensä paranisi.

Ai, minä olenkin jo vastannut tähän. Tuo on kirjoitettu viime vuoden huhtikuussa, mutta olisittepa nähnyt miten hän toukokuussa käyttäytyi! Oli tosi kiva herätys kun hän tunki kämppääni uhkailemaan.

Nyt on välit poikki kokonaan ja estot laitettu päälle. Vihdoinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä