Mitä te oikein teette siellä autossa kun istutte kotiin tulon jälkeen autossa parkkipaikalla 15 minuuttia??
Äsken joku taas istui tuossa parkkipaikalla autossa 15 minuuttia, mitä ihmettä siellä autossa tehdään kun istutaan siellä niin pitkään ennen kuin noustaan pois ja mennään kotiin?? Kytätään naapureita? Puhutaan puhelimessa salarakkaan kanssa? Häiritsevää kun niin tehdään pimeällä, istutaan autossa ja auton valot suoraan kohti muiden ikkunaa!
(Näin kipeänä kotona ollessa tulee tehtyä ihmeellisiä havaintoja 😅)
Kommentit (74)
Sen takia et sulla ois jotain kytättävää eikö tosiaan oo muuta mietittävää hanki elämä ihme touhua!!!
Olettavatko jotkut ettei sitä huomata jos jää autoon istumaan ennen kotiin menoa vai mistä tämä kyyläysepäily, eihän se ole varta vasten tarkkailua vaan jotkut ihmiset on luonnostaan niin herkkiä että kokevat tiedostamattaan aiheelliseksi mennä ikkunan ääreen katsomaan ulos silloin kun siellä tapahtuu jotain tavallisuudesta poikkeavaa. Tai voihan se johtua myös taustahälyn muuttumisesta, että auton hurinan loputtua ei kuulukaan sitä oven lonksahdusta, mutta jota ei koskaan varsinaisesti edes noteeraa, niin seuraavalla kerralla saman äänen johdattamana meneekin katsomaan.
En tykkää jutella naapurien kanssa joten jään odottamaan, että naapurit ovat menneet pois näkyvistä
Tsekkaan netistä uutisia ja asioita, jotka haluan hoitaa rauhassa. Nettikauppatilaukset, henkilökohtaiset sähköpostit yms. Töissä ja kokona joku puhuu minulle aamusta iltaan, en ole yksin edes nukkuessa enkä halua enää kaivaa puhelinta esiin kun vihdoin pääsee nukkumaan.
On hitosti helpompi vain jäädä hetkeksi autoon kuin järjestää hiljainen 20 min kotona.
En jää työpaikan pihaan kirjoittelemaan, koska siellä joku tulisi puhumaan minulle ja lisäksi voin miettiä viestien/tilausten/varausten sisällön valmiiksi ajaessa.
Vierailija kirjoitti:
Kauhean moni sanoo että kuuntelee radio juonnon loppuun.
Itse en ole Suomen radioista löytänyt sellaista juontoa, joka ei saisi välittömästi vaihtamaan kanavaa musiikin puolelle. Ei vähääkään kiinnosta joku Janni Jussin pieruhuumori tai Perälän keharimainen honotus.
Mitä radiokanavaa oikein kuuntelette?
YLE Ykköstä tai YLE Puhetta. Tai siis minä kuuntelen, muista juonnon/ohjelman loppuun saakka kuuntelijoista en tiedä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joissain autoissa on ne saattohoitovalot, eli ajovalot jää palamaan vielä joksikin aikaa vaikka autosta on jo poistuttu, tarkoituksena näyttää valoa pihalle, tielle tms. kovin ja auton väliselle kävelyreitille, mutta eihän se yleensä taloyhtiöiden parkkipaikoilla oikein osu se valo sinne minne pitäisi. Jos omistaja ei ole hoksannut miten valot sammutetaan erikseen etteivät turhaan pala tarpeettoman pitkään tällä saattovalotoiminnolla (omassa autossa kaukosäätimen lukituspainiketta kahdesti painamalla sammuu ne saattovalot) niin voihan joku luulla että siellä autossa istuskellaan vielä pihaan tultuakin.
Saattohoitovalot...?
Vitsi, väännös varusteluettelon saattovalo -nimityksestä.
Miehet yleensä puhuu kakkosvaimon kanssa.
Lepään hetken esim. kauppareissun jälkeen ennen tavaroiden viemistä kotiin. Asun kerrostalon ylimmässä kerroksessa, eikä meillä ole hissiä.
Aiheutan päänvaivaa kerrostalokyttääjille
Minä täytän ajopäiväkirjan sekä teen muut tarvittavat muistiinpanot päivän ajoista ja hommista.
Ei vaiskaan! Olen yksityisetsivä joka kyttää mitä AP tekee siellä, kun on olevinaan sairauslomalla.
Mulla on ihan älyttömän hyvät kajarit autossa, jään kuuntelemaan hyvää musiikkia.
Meidän talon ikkunoiden nahkaverhot ei ole vielä tätä asiaa udellut mutta kyselevät miksi jätän auton tien varteen enkä omalle parkkipaikalle(siksi etteivät näe mitä kannan autoon tai sieltä pois, jos vaikka tarvitsee "matto" kuljettaa).
Anoppi soittaa eikä suostu lopettamaan.
Minä kiikaroin ihmisten ikkunoista sisään