Kumpi on vaarallisempi: tylsä vai terävä veitsi?
Kumpi on teidän mielestä keittiöveitsenä vaarallisempi? Tylsä vaiko terävä veitsi. Huomasin juuri kurkkua pilkkoessa miten veitseni ovat jo nähneet parhaat päivänsä ja vedin melkein sormeen.
Kommentit (161)
Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta
Katso peiliin niin näet totuuden
Siis se sana ei sovi yhtään mun vocabulariin!
Minulle terävä veitsi on vaarallisempi. Olen vähän häseltäjä ja yritän tehdä asiat liian nopeasti. Siksi tulee usein leikattua käteen ja se terävä veitsi uppoaa "mukavasti" syvälle. Tylsällä on sitten vain ärsyttävää leikata, mutta ei uppoa ainakaan yhtä syvälle.
Vierailija kirjoitti:
Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta
Tolla taidolla lyöt rahoiksi. Et täällä Suomessa, jossa gorillapainit ja kukkotappelut on kielletty. Mutta muuta Aasiaan, siellä ei niposäännöt estä kunnon showta ja vedonlyöntiä.
Av pappa vastaan Hopeaselkä. Pelaa bulvaanien kautta itseäsi niin teet mahtitilin ennen kuin maineesi gorilloidenselättäjänä on levinnyt kaiken kansan tietoon.
Vierailija kirjoitti:
Tosi törkeetä.
No niin on. Minäkin olen samaa mieltä, että oli törkeä temppu Putelta hyökätä Ukrainaan.
-Mikä on maailman homoin nimi?
- P ut1n 😄
Raukkamainen tyyppi.
Rääkkää pienempiään kun ei uskalla esitellä judotaitojaan hopeaselälle.
the best way to predict the future is to CREATE it!
ei kumpikaan. käyttäjässä se vika piilee.
mistä te sen arvelette johtuvan?
Uus päivä on armo uus voi taivas voi taivas tieräkkös ronna mitä
Tylsä yleensä itselle vaarallisempi ja terävä sitten muille.