Kumpi on vaarallisempi: tylsä vai terävä veitsi?
Kumpi on teidän mielestä keittiöveitsenä vaarallisempi? Tylsä vaiko terävä veitsi. Huomasin juuri kurkkua pilkkoessa miten veitseni ovat jo nähneet parhaat päivänsä ja vedin melkein sormeen.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Ai vedit melkein sormeen? No mä vedin just käteen.
t. runkari?
Erkki J kirjoitti:
Ne jotka väittävät että tylsä veitsi on vaarallisempi kuin terävä, eivät oli ikinä oikeasti terävää veistä käyttäneet.
Tylsän veitsen lipsumiset, pomppimista ym. Höpöhöpöt kertovat vain täydellisestä tietämättömyydestä asioita kohtaan.
Kun veitsi on oikeasti terävää, yksi virhe niin menee luihin asti. Oikeasti terävän kanssa saa olla tarkkana ja varovainen.
Lapselle/nuorelle antaisin 1000 x mieluummin tylsän veitsen kuin oikeasti terävän.
Höpö höpö.
Nyt ei puhuta siitä minkälainen veitsi on pikkulapsen kädessä vaarallisempi.
Tylsällä veitsellä joutuu käyttämään enemmän voimaa ja juuri se tekee siitä vaarallisen.
Tylsä veitsi on ehdottomasti vaarallisempi kuin terävä veitsi. Lisäksi terävällä veitsellä työstä tulee paljon sujuvampaa.
Vierailija kirjoitti:
Erkki J kirjoitti:
Ne jotka väittävät että tylsä veitsi on vaarallisempi kuin terävä, eivät oli ikinä oikeasti terävää veistä käyttäneet.
Tylsän veitsen lipsumiset, pomppimista ym. Höpöhöpöt kertovat vain täydellisestä tietämättömyydestä asioita kohtaan.
Kun veitsi on oikeasti terävää, yksi virhe niin menee luihin asti. Oikeasti terävän kanssa saa olla tarkkana ja varovainen.
Lapselle/nuorelle antaisin 1000 x mieluummin tylsän veitsen kuin oikeasti terävän.
Höpö höpö.
Nyt ei puhuta siitä minkälainen veitsi on pikkulapsen kädessä vaarallisempi.
Tylsällä veitsellä joutuu käyttämään enemmän voimaa ja juuri se tekee siitä vaarallisen.
Tylsä veitsi on ehdottomasti vaarallisempi kuin terävä veitsi. Lisäksi terävällä veitsellä työstä tulee paljon sujuvampaa.
Liibala laaba plaa plaa plaa
Olen kuullut sanottavan,että tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut sanottavan,että tylsä.
sama
Vierailija kirjoitti:
Kyllä terävä tekee enemmän damagea, siitä vain voi syyttää vain itseään siitä damagesta sitten.
ai damagea niin kuin minecraftissa, poikani puhuu paljon op damagesta ja pvp:stä
Minä käytän hampaita.
Osta viipalointikone?
Terävä on aina vaarallisempi. Muutenkin veitsen käyttöä tulisi välttää aina kuin on mahdollista. Pilkkomiseen ja viipalointiin on paljon käteviä ja turvallisia apuvälineitä.
Vierailija kirjoitti:
Terävä on aina vaarallisempi. Muutenkin veitsen käyttöä tulisi välttää aina kuin on mahdollista. Pilkkomiseen ja viipalointiin on paljon käteviä ja turvallisia apuvälineitä.
Perustele.
Miksi kiskotte herneen nenään totuuden sanomisesta?
Ihan omakohtaisella kokemuksella sanon että terävä on vaarallisempi.
Sain uudella lidlin veitsellä jokunen vuosi sitten sormesta pään irti, upposi niin huomaamatta että tajusin liian myöhään mitä tapahtui. Leikkausvauhti oli jotenkin kiihtynyt kun oli liian hyvä se veitsi, läpäisi kaiken ilman voimaa.
Veri suihkusi ympäri keittiötä.
Nyt on yksi sormi vähän lyhempi.
Terävällä tulee siistimpi haava.
Voi luoja. Jos haluat ikinä päästä treffeille sun on lopetettava tuo heti.
Minäkin haaveilen että olisin joskus mukana paikallispolitiikassa. Mutta sen verran realisti olen ettei sinne ole mitään asiaa oikeasti.
:D