Auta keksimään uudelle yritykselle nimi
Olen perustamassa yritystä. Nimen keksiminen on yllättävän vaikeaa!
Nimessä saisi olla tunnelmaa jostain näihin sanoihin tai teemoihin viittaavasta:
Uudistuminen, eteenpäin pääseminen, vastauksen saaminen, solmun avautuminen, ratkaisun löytyminen, oman tien löytäminen, ideoiminen, tukeminen, luottavaisuus, sisäinen voima, tyyneys, jne.
Kommentit (22)
Feeniks. Perään yrityksen toimiala.
Kivva. Eli keskustelu, ideat, voima, vapaus, aallot. Aaltoja on kiva katsella pienessä tuulenvireessä, se rentouttaa. Tai Lamppu, eli ratkaisun syntyminen, tulee valo.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää kysellä täältä tai keltään, ja vielä säälittävämpää jos joku vastaa tosissaan.
Eikö tuo turhan pitkä?
Mummo lumessa
"Eteenpäin, sanoi mummo lumessa." -lause tunnukseksi. Mummothan ovat kautta aikojen pärjänneet sitkeydellä, uudistumisella ja luovuudella.
Mun pitäisi osata vastata tähän koska olen töissä mainostoimistossa ja brändään uusia yrityksiä useamman kerran kuussa.
Olen huomannut että asiakas on tyytyväisempi silloin kun se maksaa, koska syntyy illuusio jostain ammattitaidosta.
Oikeasti keksin aina kaikkea aivan potaskaa ja asiakkaat on et jee, tosi hyvä!
Haluaisin vaihtaa alaa mutta tällä koulutuksella minusta ei muuhun ole.
Tmi.Kirsin Keittiöpsykologi ja kokkauspalvelut
Kysyin tekoälyltä..
New chat
galibuli
Nimi yritykselle teemalla "Uudistuminen, eteenpäin pääseminen, vastauksen saaminen, solmun avautuminen, ratkaisun löytyminen, oman tien löytäminen, ideoiminen, tukeminen, luottavaisuus, sisäinen voima, tyyneys"
Tässä on muutamia ehdotuksia yrityksen nimelle, joka voisi kuvata näitä teemoja:
Avainratkaisu - viittaa solmun avautumiseen ja ratkaisun löytämiseen
Voimasolmu - yhdistää sisäisen voiman ja solmun avaamisen teemat
Innovatiivinen Tuki - korostaa ideointia ja tukea, joka auttaa asiakkaita löytämään oman tien eteenpäin pääsemiseen
Luottava Askellus - korostaa luottavaisuutta ja eteenpäin pääsemistä
Ideapajat - korostaa ideointia ja luovaa ajattelua
Avainsolmu - yhdistää avaimen ja solmun teemat
Ratkaisutie - korostaa ratkaisujen löytämistä ja oman tien löytämistä
Tyyneyspolku - korostaa tyyneyden teemaa ja henkistä kasvua.
Tosi hyviä osa näistä. Valkkaa
Jos mulla olis älliä tarmoa ja rahaa , perustaisin Kaisla nimisen firman joka valmistaisi järvi ja merikaislasta tuotteita ja vaatteita . Kaisla on uusiutuva materiaali ja keräys voisi olla helppoa siten että moni rantatontin omistaja kuskaisi ilolla kaislat rannastaan keräyspisteisiin ilmaiseksi koska pääsisivät niistä näin eroon .
Shanti tarkoittaa rauhaa .Ilmeisesti olet hoitoalalla . Käsittelet ihmisiä jotenkin.
Kajo