Päättäjät mokanneet. Lapsetkin jo Tanskaan hoitoon, kun ei meidän poliitikoistamme ole yhtään mihinkään
Miksi tätä kansaa rangaistaan näin huonoilla päättäjillä, kysyn vaan:(
Hävettää olla suomalainen
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hus-alkaa-ohjata-lapsipotilaita-tan…
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Surullista.
Miten tähän on tultu? Mikä on suomalaisen päättäjän tärkeysjärjestyksessä ensimmäisenä? Oma napa?
Ja toisena mustat navat.
Sen siitä saa kun kohtelee sairaanhoitajia kuin paskaa rättiä. Alalta häivyttiin pois. Moni ennusti että kunhan vain uhitellaan, no eipä uhiteltu!
Suomeen pitäisi hallinto tuoda ulkomailta. Ehkä he saisivat asiat kuntoon. Omista poliitikoistamme tähän ei ole.
Soteakin nämä tunarit väänsi 25 vuotta. Antamatta tuumaakaan periksi omista tavoitteista, kuten jokainen järkevä tekisi.
Sanna Marin SDP häntä ei kiinnosta kuin oma naama, minä minä minä, kerro kerro kuvastin ken on maassa kaunehin. Häntä ei kiinnosta kuin omat biletykset, aamupalat, omat edut, minä minä minä minä minä. Häntä ei kiinnosta saako lapset hoitoa omassa kotimaassaan. Kunhan tänne vain saadaan afrikasta lisää suita ruokittavaksi, tämä on hänelle tärkeintä. Eli suomalaisten lapset eivät tule saamaan omassa maassaan hoitoa vaan afrikan lapset ja heidän vanhemmat.
Surullista.
Miten tähän on tultu? Mikä on suomalaisen päättäjän tärkeysjärjestyksessä ensimmäisenä? Oma napa?