Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koitin käydä eilen äänestämässä kello 17 aikaan, mutta ovet oli suljettu jo kello 16.

Vierailija
26.03.2023 |

Siellä oli muitakin repimässä hämmentyneenä ovea. Vaikea äänestää nykyään. Nyt on krapula ja en pääse. Taitaa jäädä äänestäminen tänä vuonna.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä sama kikkailu, Ilmoitettu että voi kasiin mennessä ja onkin jo kuudelta kiinni ja käännyttävät äänestäjät kotiin.

Vierailija
22/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko olla myös maanantaina, tiistaina ja sunnuntaina koko päivän krapulassa?

Töissä. Ei ehdi arkisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään ovet ovat enää 3,5h auki, ei ehdi. Jää äänestäminen tällä kertaa.

Kuinka kaukana se paikka oikein on, jos et tuossa ajassa ehdi?

Monta sataa metriä.

Vierailija
24/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-in, tyhmien on vaikea äänestää. Onhan se nyt vaikeaa katsoa netistä niiden paikkojen aukioloajat.

Vierailija
25/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aukioloajat olivat mm. siinä kirjeessä, joka tuli postissa. Arkisin näytti ainakin mun lähin paikka olevan 20:00 asti auki. Ihan luonnollista, ettei viikonloppuisin ole kovin myöhään.

Ootteko te kaikki saaneet jonkun kirjeen postissa? Ei mulle ole ainakaan tullut.

Vierailija
26/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko olla myös maanantaina, tiistaina ja sunnuntaina koko päivän krapulassa?

Töissä. Ei ehdi arkisin.

Aika pitkiä työvuoroja teet. Mutta jos juopottelet ensi lauantaina sen verran vähemmän, että ehdit ennen klo 20 äänestyspaikalle.

Vierailija
27/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä. Ei ehdi arkisin.

Aika pitkiä työvuoroja teet. Mutta jos juopottelet ensi lauantaina sen verran vähemmän, että ehdit ennen klo 20 äänestyspaikalle.

Olen ulkomailla. Ennakkoon ois pitänyt äänestää, nyt jää tällä ketaa väliin.

Vierailija
28/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei kannata katsoa aukioloaikoja.

Mistä muualta niitä voi katsoa kuin äänestyspaikan ovesta? Moni varmasti luovutti ja jättää äänestämättä. Yksi pettymys riittää. Eilen moni oli repimässä ovea, kun tottakai sitä kuvittelee että lauantaina kello 17 voisi äänestää.

Äänioikeusilmoituksen mukana tuli lista oman vaalipiirisi ennakkoäänestyspaikoista ja niiden aukioloajoista.

Ei tuonut posti tuollaista ainakaan mulle.

Olet varmaan tilannut sähköiset viestit tai sitten et ole äänestyskelpoinen. Jos posti ei ole hukannut tai kuka ne sitten jakoikaan.

Vierailija
29/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä muualta niitä voi katsoa kuin äänestyspaikan ovesta? Moni varmasti luovutti ja jättää äänestämättä. Yksi pettymys riittää. Eilen moni oli repimässä ovea, kun tottakai sitä kuvittelee että lauantaina kello 17 voisi äänestää.

Sait tiedon äänioikeudesta ja samalla listan ennakkoäänestyspaikoista aikatauluineen. Tiedot löytyvät myös netistä. Vain krapulainen kansalainen voi olla noin avuton.

En ole saanut mitään. Mihin se tieto on annettu?

No sitten sinulla ei ole äänioikeutta, joten ei hätää, ei tarvitse enää kolkutella ovia.

Vierailija
30/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Vierailija
31/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänioikeusilmoituksen mukana tuli lista oman vaalipiirisi ennakkoäänestyspaikoista ja niiden aukioloajoista.

Ei tuonut posti tuollaista ainakaan mulle.

Olet varmaan tilannut sähköiset viestit tai sitten et ole äänestyskelpoinen. Jos posti ei ole hukannut tai kuka ne sitten jakoikaan.

Mihin ne sähköiset viestit menee?

Vierailija
32/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän käy.

Vierailija
33/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään ovet ovat enää 3,5h auki, ei ehdi. Jää äänestäminen tällä kertaa.

Kuinka kaukana se paikka oikein on, jos et tuossa ajassa ehdi?

Monta sataa metriä.

Ehdit vaikka kontaten! Mutta ilmeisesti osaat vasta ryömiä.

Vierailija
34/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä sama kikkailu, Ilmoitettu että voi kasiin mennessä ja onkin jo kuudelta kiinni ja käännyttävät äänestäjät kotiin.

Ei voi pitää paikkansa.

Vierailija
35/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrititkö äänestää alkossa?

Vierailija
36/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestämisestä on tehty mahdollsimman vaikeaa.

Vierailija
37/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestämisestä on tehty mahdollsimman vaikeaa.

Päinvastoin. Se on aina vain helpompaa, kun äänestää voi vaikka kauppareissulla ihan missä päin Suomea tahansa.

Vierailija
38/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aukioloajat olivat mm. siinä kirjeessä, joka tuli postissa. Arkisin näytti ainakin mun lähin paikka olevan 20:00 asti auki. Ihan luonnollista, ettei viikonloppuisin ole kovin myöhään.

Ootteko te kaikki saaneet jonkun kirjeen postissa? Ei mulle ole ainakaan tullut.

Tottakai on tullut, jos on osoite jossa asustelee.

Vierailija
39/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on tullut, jos on osoite jossa asustelee.

Ei tule jos on sähköinen asiointi käytössä. Viesti menee siihen sähköpostiosoitteeseen minkä olet antanut aikaisemmin. Jos se on vahentunut, et saa viestiä.

Vierailija
40/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No persuille äänestys on tunnetusti vaikea prosessi. Onneksi demarien kannattajat tietää missä, milloin ja miten äänestetään.