Lapsilisät kannattaa sijoittaa
Hys hys. Onhan tämä ollut pienen piirin tiedossa jo pitkään.
Kommentit (26)
Jännä kuinka vasemmistolaisten mielestä en saisi päättää, kuinka saamani lapsilisät pitäisi käyttää. Eli jos käyttäisin ne kommareiden kertomalla tavalla (mikä ikinä se onkaan) niin asia on ok, mutta jos säästän ja sijoitan ne, ei ole ok.
Tokihan SDP ja vasemmiston tyyli on laittaa kaikki haisemaan, oli ne omat tai valtion rahat, niin sopii pirtaan.
Se on joko kaikille tai ei kellekään. Minulle sopii suurituloisena sekin, että maksan vähemmän veroja ja ei makseta kellekään.
Suomi kun vaan on rakennettu korkean verotuksen ja tukien varaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heräsit ja mietit mistä saisit halvimmalla makaronia
Tätä laiskat ja köyhät toivovat.
Tämä on se ainoa toive, joka pitää kateellisen ja köyhän pään kasassa.
Totta se silti on.
Lapsilisät pitäisi lakkauttaa 2. lapsen jälkeen. Jos on varaa pyöräyttää enempi muksuja, on vara myös itse huolehtia menoistakin täysimääräisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai pahus kun et perjantaina kertonut. Nyt menin ostamaan ruokaa ja lapselle uudet kengät niillä rahoilla :(
Ei haittaa!
Toisten pitää olla köyhiä, että toiset näyttää varakkailta. Pätee myös tulevaisuudessa.
Tästäkö se johtuu, kun pienituloinen nippa nappa 2000e tienaava vaatii yhteiskunnan tukien lakkauttamista? Kun ei kehtaa vaatia itselleen isompaa palkkaa, niin haluaa köyhdyttää vähempiosaiset entisestään että itse näyttäisi paremmin toimeen tulevalta?
Vierailija kirjoitti:
Aina silloin kun otetaan esiin mahdollisuus, ettö lapslisät tulisi tai pitäsi sijoittaa käy mielessä, että lapsilisät vosivat olla tuki, joka poistettaisiin osalta tulon saajia. - Onnistuuhan monen muunkin tuen porrastaminen ja riippuminen tulosiat miksei siis myös lapsilisien? - Tämä siis nyt erityisesti kun mietitään, mistä "hyvinvointi" valtiomme tulisi säästää.
Yliopisto-opiskelija
Olihan jo, heti alkuun vaaditaan opiskelijoille lisä rahaa viinaan, ja rahat otetaan lapsilta.
Miksi muuten piti mainita oma tila viestissäsi? Moni opiskelija tekee myös töitä, lapsilta sitä ei vielä voi vaatia.
Ja sitten heräsit ja mietit mistä saisit halvimmalla makaronia