Onko teillä oma väri hiuksissa?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa harmaantua mun punainen tukka eli ei kohta ole jos en värjää sitä .
Eikös punainen hius tunnu vanhetessa?
Siis tummu, piti kirjoittaa.
On oma väri, vaikka en siitä erityisemmin pidä, mutta värjäys vei aivan liikaa rahaa ja aikaa.
On oma väri. Olen allerginen akrylaatille, eikä kasviväreistä löydy riittävän vaaleaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa harmaantua mun punainen tukka eli ei kohta ole jos en värjää sitä .
Ei, vaan muuttuu hopeanväriseksi. Ainakin itselläni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on, kaunis tummanruskea. 44v
Samoin, nyt alkaa tosin olla häivähdys harmaata. 64v.
Mulla on juuressa oma väri, eli keskiruskea. Latvoja on vaalenettu raidoitustyylillä kampaajalla niin, että saan erilaisilla hoitoainesävytteillä niihin sellaista sävyä kuin haluan, tällä hetkellä on korallia, välillä annann vain olla vaalea, välillä laitan piristykseksi esim. vaaleanpunaista tai liilaa sekaan. Muutamassa pesussa haalistuvat takaisin vaaleiksi. Kiva ja helppo ylläpitää!
On. Tukkani on vahvasti karjalanruskea.
Kymmenen vuotta pidin omaa väriä mutta alkoi olla liikaa harmaata. Onneksi löysin kasviväreistä täsmälleen oman sävyn, joka ei jätä minkäänlaista näkyvää juurikasvuakaan.
Olisi kiva kasvattaa oma hiusväri. Epäonnistun siinä aina ja laitan väriä tai raitoja. Näyttää juuresta täysin maantienharmaalta. Nuorena oli kultaisen vaalea. Viimeksi raidoituksessa kampaaja sanoi että minulla paljon punapigmenttiä hiuksissa. En tiedä olisiko vieläkin saman väriset hiukset mitä nuorempana
Jep korona-aikaan kotona ollessa pääsin irti 20 vuoden värjäyskierteestä ja nyt on täysin oma väri.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kasvattaa oma hiusväri. Epäonnistun siinä aina ja laitan väriä tai raitoja. Näyttää juuresta täysin maantienharmaalta. Nuorena oli kultaisen vaalea. Viimeksi raidoituksessa kampaaja sanoi että minulla paljon punapigmenttiä hiuksissa. En tiedä olisiko vieläkin saman väriset hiukset mitä nuorempana
Mulla on oma väri tummentunut ja olen tosi tyytyväinen nykyiseen väriini. Kiitos koronan, kun tehtiin vain etätöitä eikä tarvinnut käydä ihmisten ilmoilla, kun kasvatin väriä pois.
En ole koskaan värjännyt hiuksia.
On, kertaakaan en oo eläessäni värjännyt enkä ajatellut aloittaa.
Mulla on hieman punertavaa tumma ruskeaa, nyt seassaa jo aika paljon harmaata.
On. Mulla luonnonkihara, en halua väriä kuivattamaan.
Ei ole, aiemmin oli enemmän tai vähemmän punertavaa ruskeaa ja nyt hiukset ovat vaaleammat ja kupariset.
Ei ole oma väri. Minulla olisi harmaat hiukset, jos en värjäisi. En halua olla keski-ikäinen harmaa hiirenhäntätukkainen nutturanainen, vaikka se näyttääkin nyt olevan oikein muotia.
On, elovena-blondi. En ole koskaan värjännyt.
N44
Koko päätä en ole koskaan värjännyt, raitoja on ennen ollut.
Oma väri ollut jo yli 25 vuotta.
Kampaajalla käyn leikkauttamassa hiukset n. 8 viikon välein, harmaata tulee kesäaikaan aina lisää auringon mukana. N73
On. Oma väri on helpoin, ei ole aikaa eikä energiaa stressata tyvikasvusta