Mikä ärsyttää tällä hetkellä?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka ottaa yhteyttä vain kun haluaa lähteä ryyppäämään eikä usko kieltävää vastausta. En itse käytä juuri ollenkaan alkoholia ja baarissa istuminen ei kiinnosta pätkääkään, mutta tyhmyyksissäni aina vastaan puhelimeen, kun ilahdun hänen soitostaan. Sitten alkaa jankkaus miten pitää lähteä baariin, ei usko kun sanoo ei "lähe nyt, lähe nyt, mä tarjoon, lähe nyt, lähe nyt" ja sitten pommitetaan vielä viesteillä perään. :( Joskus lähdin, kun ajattelin että kivaahan sitä on välillä istua jossain tasokkaassa pubissa ja nauttia erikoisolut tai kaksi, mutta ei. Pitää päästä halvimpaan mahdolliseen räkälään vetämään kaksin käsin.
Henkilö on tietoinen, etten käytä alkoholia humalahakuisesti, mutta olen myös tuttavapiirinsä ainoa lapseton, joten luonnollisestihan minusta pitää yrittää leipoa ryyppykaveri. Olen yrittänyt moneen kertaan puhua, että kyllä minä häntä haluan nähdä, mutta ryyppääminen ei kiinnosta enkä siihen lähde mukaan.
Mä olen karsinut nämä alkoholin tyrkyttäjän surutta pois tuttavapiiristä. Inhottaa ihmiset, jotka eivät ymmärrä mitä "ei" tarkoittaa, mutta etenkin alkoholin suhteen.
Minulla alkaa aina hälytyskellot soimaan päässä, kun ihmiset eivät kunnioita toisten ihmisten rajoja mitä tulee alkoholiin. Todella ahdistavia ihmisiä ja jostain syystä sinä olet sitten se k-pää, kun et suostu juomaan eikä se tyrkyttäjä. Ihan järjetöntä. Ihmisillä on niin monia syitä olla juomatta eivätkä kaikki välttämättä halua niistä avautua.
Tuleva työviikko. Sote ja hyvinvointialue on muuttanut ja muuttaa työnkuvaa niin että työstä hoitoalalla on mennyt kaikki ilo ja motivaatio. Jos keksisin jotain muuta niin vaihtaisin työpaikkaa tai alaa heti.
Minua ärsyttää alkoholityrkyttäjien alalaji; viskin tyrkyttäjät. Inhoan viskiä.
Naapurimeteli iltaisin ja yöaikaan.
Toi ikuisesti jatkuva talvi.
Oma saamattomuus laihdutuksen ja liikunnan suhteen.
Yksinäisyys ja syrjään jääminen. Rahattomuus.
Muutin juuri uuteen asuntoon ja yläkerran naapuri joka arki-ilta soittanut jotain haitaria monta tuntia putkeen!! Piti olla rauhallinen asunto. Saatana!! Pitää alkaa tekoihin kyllä
Minua ärsyttää kaikki tässä maassa tällä hetkellä. En malta odottaa keväällä starttaavaa pidempää ulkomaanreissua. Kiva lähteä vailla päämäärää tai tietoa paluusta, ja voihan sitä jäädä maailmallekin.
Vierailija kirjoitti:
Muutin juuri uuteen asuntoon ja yläkerran naapuri joka arki-ilta soittanut jotain haitaria monta tuntia putkeen!! Piti olla rauhallinen asunto. Saatana!! Pitää alkaa tekoihin kyllä
Mulla oli vuosia sitten naapuri, joka harjoitteli iltaisin torven soittamista. :D Ei siinä, oli kyllä taitava, mutta jossain vaiheessa alkoi jo vähän kyllästyttää.
Olin jo mukavasti hautautunut peiton alle, mutta tuli vielä tarve käydä vessassa. Ärsyttävää varsinkin kun tuore leikkaushaava kipuilee eniten juuri sängystä noustessa.
Onko muita joilla ihan kiva ystävä, mutta on ns ystävyyssuhteen vapaamatkustaja? Ihan sama ku joillain on joskus seurustelusuhteessa toinen osapuoli vapaamatkustaja.
En nyt kuvaa asiaa tarkemmin, mutta joka ikinen kerta, vuosikausia jopa vuosikymmen, sama kuvio. Hän ehdottelee eri juttuja mitä ois kiva tehdä yhdessä mutta ei itse järjestä, lähtee kyllä ns mukaan kun joku muu hoitaa kaikki järjestelyt. Muut kuskaa häntä ees taas, hänen kotiaan lähellä olevista jutuistakin hänet pitää kuskata vähintäänkin kotiin.
Jännä miten joku onkaan päässyt tuohon rooliin kaveriporukassa. Hän on ihan hauskaa seuraa joten siksi häntä pyydetään mukaan. Mutta jos häntä pyytää järkkäämään niin mitään ei tapahdu.
Nyt nappasi taas vähän hermoon, kun hänen on pitänyt järkätä koko loppuvuosi yks juttu, ei, mitään ei tapahtunut, nyt kun mainitsin samaan yhteyteen liittyvästä jutusta, niin hän vaan "piiiiip" ilmoittaa että kiva, ilmottele kun oot järkänny. Argh...
Nää hiton pakkaset ku ei voi mennä ulos, mulla jäätyy naama muutamassa minuutissa ja silmät vuotaa vetää niin etten näekään mitään ja kokoajan pitää pyyhkiä kyyneleitä pois ettei ne jäädy silmiin ja poskille. Olen ollu koko viikon sisällä, en edes menny toimistolle, kauheeta. Kroppa on jo ihan jumissa ja turvonnut kun ei liiku yhtään.
Kohta pitäisi ottaa taksi asema-aukiolta, ahdistaa helvetisti jo etukäteen.
Ei enää mikään. Ja minulla on ollut jopa diagnoosi ärsyyntymisestä! Tajusin että ärsyyntymisestä ja vihaisuudeta irti päästäminen on ensimmäinen ja ratkaiseva askel vapauteen.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka ottaa yhteyttä vain kun haluaa lähteä ryyppäämään eikä usko kieltävää vastausta. En itse käytä juuri ollenkaan alkoholia ja baarissa istuminen ei kiinnosta pätkääkään, mutta tyhmyyksissäni aina vastaan puhelimeen, kun ilahdun hänen soitostaan. Sitten alkaa jankkaus miten pitää lähteä baariin, ei usko kun sanoo ei "lähe nyt, lähe nyt, mä tarjoon, lähe nyt, lähe nyt" ja sitten pommitetaan vielä viesteillä perään. :( Joskus lähdin, kun ajattelin että kivaahan sitä on välillä istua jossain tasokkaassa pubissa ja nauttia erikoisolut tai kaksi, mutta ei. Pitää päästä halvimpaan mahdolliseen räkälään vetämään kaksin käsin.
Henkilö on tietoinen, etten käytä alkoholia humalahakuisesti, mutta olen myös tuttavapiirinsä ainoa lapseton, joten luonnollisestihan minusta pitää yrittää leipoa ryyppykaveri. Olen yrittänyt moneen kertaan puhua, että kyllä minä häntä haluan nähdä, mutta ryyppääminen ei
Miksi olet tekemisissä? Tyyppi on alkoholisti eikä ole kiinnostunut muusta kuin ryyppäämisestä, eikö se nyt ole tullut jo selväksi?
Leikkaushaava on kipeä aina välillä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta pitäisi ottaa taksi asema-aukiolta, ahdistaa helvetisti jo etukäteen.
Eikö se kannata tilata johonkin siihen lähistölle eikä ottaa siitä jonosta? Tällaisen vinkin olen kuullut. Ahdistaisi kyllä silti millaisen kuskin saa koska Helsinki.
Seksiä vonkaava mies