Jos et olisi sinä, kuka/millainen haluaisit olla?
Minä olisin n.56- vuotias mies, jonka paras kaveri on sekarotuinen koira, joka jaksaa tehdä pitkiä lenkkejä. Istuskeltaisiin laavulla ja paistettaisiin makkaraa, telttailesimme. Hyvä kirja olisi aina mukana luettavaksi. Joskus vaihdettaisiin kuulumisia muiden seikkailijoiden kanssa, muuten elettäisiin askeettista elämää jossain maaseudulla. Lempiruokani olisi poronkäristys perunamuusilla ja puolukkahillolla.
Kommentit (8)
Kymmenen vuotta nykyistä nuorempi ja olisin pitänyt kiinni niin musiikkiharrastuksesta, jättänyt ravintola-alan opinnot välistä, huolehtinut kehostani ja pitänyt huolen naisellisuudestani. Olisin siis aiempi minä + parisuhteessa ja onnellisesti naimisissa. Hyvin kaukana nykyisestä todellisuudesta, jossa minulle yritetään tarjota pikkupoikien harrastuksia ja ns. miestentöitä.
Vierailija kirjoitti:
Ap unohti mainita että on alle 40- v. kolmen lapsen äiti ja vegetaristi pk-seudulta.
T.ap
Minä olen mikä Minä olen aina ollut ja tulen aina olemaan. Ja Suomen kansa on polvistuva edessäni.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuotta nykyistä nuorempi ja olisin pitänyt kiinni niin musiikkiharrastuksesta, jättänyt ravintola-alan opinnot välistä, huolehtinut kehostani ja pitänyt huolen naisellisuudestani. Olisin siis aiempi minä + parisuhteessa ja onnellisesti naimisissa. Hyvin kaukana nykyisestä todellisuudesta, jossa minulle yritetään tarjota pikkupoikien harrastuksia ja ns. miestentöitä.
Aina voi vaihtaa suuntaa, vaikka sitten pikkuhiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mikä Minä olen aina ollut ja tulen aina olemaan. Ja Suomen kansa on polvistuva edessäni.
Jaa, onko majesteetti Sanna linjoilla?
Vierailija kirjoitti:
Va jak ki sä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi vaihtaa suuntaa, vaikka sitten pikkuhiljaa.
Missä mielessä suunnan vaihtamista tarkoitat? Naisellisemman minän takaisin etsimistä? Olisin kyllä huomattavasti onnellisempi kokiessani oloni naisellisemmaksi, kuin tällä hetkellä koen.
Ap unohti mainita että on alle 40- v. kolmen lapsen äiti ja vegetaristi pk-seudulta.