En vaihda pyjamaan kun menen nukkumaan
Mitäs mieltä olette tästä? Tekeekö joku muu samoin? On kyllä aina semmonen laiska ja saamaton olo kun en jaksa vaihtaa yövaatteisiin. Jotenkin niinkuin että niin kuuluis tehdä mutta en jaksa. Menen päivävaatteissa nukkumaan: sukat, trikoot, t paita ja pitkähihainen. Meillä on kylmä kotona, 18 astetta. En voi nukkua pelkässä t paidassa enkä missään kevyessä yöpaidassa. Ehkä se on se syy, että on kylmä. En halua laittaa kylmää yöpukua päälle kun on jo keholla lämmenneet vaatteet päälle.
Kommentit (7)
Nukun aina alasti. Minulla on tosin kaksi lämpöpeittoa päällä. Muutoin kai nukkuisin pilkkihaalari päällä.
Ostaapi lämpimän yöpuvun tai paksun peiton. Mä en ite vois nukkua samoissa missä oon päivän ollu, aina ihanaa suihkun jälkeen laittaa puhdas lämmin yöpuku ja villasukat päälle ja pujahtaa lämpimän pehmeän täkin alle. Joskus kun kylmä niin kuumaa kaakaota iso mukillinen.. Nää on niitä elämän pieniä nautintoja..
En halua liata lakanoita pyörimällä niissä päivävaatteissani. Kunnon flanellipyjama on ihana jos kotona on viileää.
En kyllä pystyis viedä reissussa likaantuneita päivävaatteita sänkyyn. Mulla on merinovillainen kotiasu minkä vedän suihkun jälkeen päälle ja kylmällä nukun siinä. Mutta yleensä pelkkä t-paita.
Heitän mieluummin villaviltin peiton päälle jos meinaa viluttaa.
Teillä on kyllä tosi kylmää. Nosta sisälämpötilaa!
Siisti ja kotoisa koti kirjoitti:
Ostaapi lämpimän yöpuvun tai paksun peiton. Mä en ite vois nukkua samoissa missä oon päivän ollu, aina ihanaa suihkun jälkeen laittaa puhdas lämmin yöpuku ja villasukat päälle ja pujahtaa lämpimän pehmeän täkin alle. Joskus kun kylmä niin kuumaa kaakaota iso mukillinen.. Nää on niitä elämän pieniä nautintoja..
Kas kun et kaaKKaota juo!
En mitään mieltä. Nukut miten haluat.