Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, onko yhdyntä vai suuseksi parempaa?

Vierailija
25.03.2023 |

.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on yhdyntä. Nainen kiihkosta märkänä, niin ai että sitä litinää kun työntelee ja molemmat nauttii 😍

Esileikkinä yksi parhaista on suuseksin saaminen.

Vierailija
22/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikkinä menee suuseksi. Parasta kumminkin kun kalu on pimpsassa nai sitä. Takaapäin tai kun nainen ratsastaa. Siinä hyvä hyväillä rintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti yhdyntä. Suuseksistä nauttivat eniten alistamiseen taipuvaiset.

Koskeeko väittämäsi myös naisia?

Vierailija
24/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kumpi on parempaa, mutta suuseksissä tuleminen on kivaa kun itse voi vaan keskittyä nauttimiseen. Tosin sama tapahtuu naisen ratsastaessa kalulla.

Vierailija
25/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä, jossa pillu puristaa hädissään kullia naisen orgasmissa on ylittämätön nautinto miehelle. Mitä kovempaa sen taivaallisempaa. 

Vierailija
26/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu on kiihottavampi, ja laukeaminen suuhun on kaikkein nautinnollisinta.

Vierailija
27/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatun esim. 50 + rouvan esim. autossa antama suuseksi yhtä nautintoa

Vierailija
28/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pillun voittanutta ja liemet sisälle.

Vierailija
29/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntä, jossa pillu puristaa hädissään kullia naisen orgasmissa on ylittämätön nautinto miehelle. Mitä kovempaa sen taivaallisempaa. 

Näinhän se on.

Muutenkin olen sitä mieltä että naisen antama suuseksi on yleisesti ottaen naisen alistamista. Eikä kuitenkaan tuota miehelle riittävää fyysistä nautintoa. Tieten se tuottaa joillekkin henkistä nautintoa, mutta onko se edes seksin kanssa missään tekemisissä.

Miehen naiselle antama suuseksi on naisen ihailua mieheltä ei alistumista. Naiselle suuseksi tuottaa parhaillaan valtavan nautinnon, siinähän tulee paineen vaihteluita sellaisiinkin sopukoihin joihin yhdyntä ei ulotu vaikuttamaan. Esileikkinä hyvä, parhaat naitinnot olen saanut naisilta juuri antamalla ensin kunnollisen pitkän imupusun pimsaan.

Vierailija
30/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on.

Muutenkin olen sitä mieltä että naisen antama suuseksi on yleisesti ottaen naisen alistamista. Eikä kuitenkaan tuota miehelle riittävää fyysistä nautintoa. Tieten se tuottaa joillekkin henkistä nautintoa, mutta onko se edes seksin kanssa missään tekemisissä.

Miehen naiselle antama suuseksi on naisen ihailua mieheltä ei alistumista. Naiselle suuseksi tuottaa parhaillaan valtavan nautinnon, siinähän tulee paineen vaihteluita sellaisiinkin sopukoihin joihin yhdyntä ei ulotu vaikuttamaan. Esileikkinä hyvä, parhaat naitinnot olen saanut naisilta juuri antamalla ensin kunnollisen pitkän imupusun pimsaan.

Vai on naisen antama suuseksi naisen alistamista. Buhahahaa. On sulla erikoiset mielipiteet.

Oma puolisoni on kyllä pillu valuvan märkänä mun munaani imiessä. Jotenkin en vaan pysty yhdistämääm tätä millään tapaa alistumiseen. En sitten mitenkään.

Vierailija
31/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin käy minulle. Yleensä suihinotto osana esileikkiä, mutta joskus ei malta vaimo lopettaa tai minä keskeyttää sitä... Aina vaikeaa kun tuntuu niin hyvältä, vaikka haluaisi myös panna.

Vierailija
32/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on.

Vai on naisen antama suuseksi naisen alistamista. Buhahahaa. On sulla erikoiset mielipiteet.

Oma puolisoni on kyllä pillu valuvan märkänä mun munaani imiessä. Jotenkin en vaan pysty yhdistämääm tätä millään tapaa alistumiseen. En sitten mitenkään.

Aika moni nainen kiihottuu kevyestä alistamisesta, suihinoton antaminen taitaa sen takia kiihottaa useita. Ja tämähän on vain positiivista kun kumpikin nauttii tilanteesta enemmän.

Vierailija
33/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi loppuun asti vietynä. Syy: siitä on yli 10 vuotta, kun sitä on saanut. Vaihtelu virkistää aina.

Mutta vaimo ei oikein osaa hommaa, eikä halua ottaa loppuun saakka. Ottaa aina ennen loppua kyrvän sisäänsä, vaikka sitten peppuun. Ihan kiva, mutta olisi nyt juuri todella kiihottavaa vain nauttia loppuun viedystä suihinototosta niin, että kliimaksin huipulla tietää purkautuvansa vaimon suuhun tai kasvoille hänen innokkaasi imien tai nuollen spermat suuhunsa. Lopuksi imisi hellästi lauennutta penistä ja sitten istuisi vuorostaan kasvojeni päälle.

Vierailija
34/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuseksi loppuun asti vietynä. Syy: siitä on yli 10 vuotta, kun sitä on saanut. Vaihtelu virkistää aina.

Mutta vaimo ei oikein osaa hommaa, eikä halua ottaa loppuun saakka. Ottaa aina ennen loppua kyrvän sisäänsä, vaikka sitten peppuun. Ihan kiva, mutta olisi nyt juuri todella kiihottavaa vain nauttia loppuun viedystä suihinototosta niin, että kliimaksin huipulla tietää purkautuvansa vaimon suuhun tai kasvoille hänen innokkaasi imien tai nuollen spermat suuhunsa. Lopuksi imisi hellästi lauennutta penistä ja sitten istuisi vuorostaan kasvojeni päälle.

Aika sama laulu ja syynä taitaa olla etupäässä laiskuus, eikä mikään varsinainen vastenmielisyys asiaan.