Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suhde vuoroviikkovanhemman kanssa -hankalaa!!!

Vierailija
25.03.2023 |

Olen nyt jonkin aikaa ollut yhdessä miehen kanssa, jolla on lapsia edellisestä suhteesta. Lapset ovat hänen luonaan joka toinen viikko. Minua on alkanut vaivaamaan se, että tuntuu että olen "vuoroviikkotyttöystävä" ja suhde menee miehen ehdoilla.
Mies haluaa luonnollisesti priorisoida lapsensa niillä viikoilla, jotka lapset hänen luonaan viettävät. Tällöin en tietenkään vietä aikaa hänen luonaan. Ymmärrän tämän. Mutta minua ärsyttää se, että suhteemme on täysin tauolla lapsiviikoilla, ja sitten vastaavasti niillä viikoilla kun mies on yksin, minun tulisi olla koko ajan "saatavilla". Ymmärrän että lapset ovat miehelle ykkösasia, mutta mikäli hän haluaa parisuhteen, niin mielestäni hänen tulisi jotenkin huomioda suhdettakin, eikä odottaa että kaikki pyörii hänen aikataulujensa ehdoilla.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
42/42 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti;

Tarkoituksenani ei siis ollut kritisoida sitä että mies viettää aikaa lapsiensa kanssa. Ongelma on se, että mies ei lapsiviikolla pidä mitään yhteyttä ja taas sitten lapsivapaalla viikolla minulla ei saisi olla mitään omia menoja.

Mitä sinä sitten odotit? Käsittämätöntä valitusta sinulta! Lapset tulevat aina olemaan miehelle sinua tärkeämmät.

Ja mikäs tossukka sinä olet, ettei miehen lapsivapaalla viikolla sinulla saisi olla mitään omia menoja? Jos vaikka jotain kielikurssia kävisit, tottakai menisit sinne ihan normaalisti esim. tiistaisin  ja salille torstaisin. . .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän