Olen työskennellyt varhaiskasvatuksen opettajana nyt 17 vuotta ja havahduin siihen, kuinka työpäivä nykyään vie kaikki mehut
Ennen jaksoin muutakin, mutta nykyään olen aivan kuitti työviikon jälkeen. Viikonloputkin menevät palautuessa, mitään en jaksaisi tehdä.
Ikää 45.
Kommentit (8)
17 vuotta sitten ei ollut varhaiskasvatuksen opettajia. Silloin oli lastentarhanopettajat joiden työnä oli päivähoitaa lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Se on ne vaihdevuodet.
Höpöhöpö.
Vierailija kirjoitti:
17 vuotta sitten ei ollut varhaiskasvatuksen opettajia. Silloin oli lastentarhanopettajat joiden työnä oli päivähoitaa lapsia.
Ei niin, lastentarhanopettajaksi olen valmistunut 2002 OKL lta ja opettajana lapsiryhmässä olen ollut koko ajan.
Ap
Kaipaatko koskaan niitä aikoja, kun lapset vielä sai luvan kanssa laittaa kuriin, eikä tarvinnut pelätä että pomo näkee?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko koskaan niitä aikoja, kun lapset vielä sai luvan kanssa laittaa kuriin, eikä tarvinnut pelätä että pomo näkee?
Minä kyllä pidän kurin edelleen. Pomo tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä pidän kurin edelleen. Pomo tietää.
Teillä ei siis ole positiivista pedagogiikkaa. Onko kyseessä jokin yksityinen uskonnollinen päiväkoti tai vastaava?
Oletkohan masentunut?