Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökö muutkin yksinasuvat samaa ruokaa kolme päivää?

Vierailija
25.03.2023 |

Itse syön. Teen uuniruokia niin niistä riittää.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön neljä päivää.

Vierailija
2/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti 3-7 päivää

Välillä pakastaa annoksina

Ostin viimeksi kanaa alesta ison paketin ja valmistin sen. Sitten annoksina pakkaseen janon lounaita ja viikonlopuiksi helppoa ruokaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin aina viikon samaa ruokaa. Nyt kun asutaan miehen kanssa yhdessä niin samankokoinen annos kestää sen kolme, neljä päivää.

Vierailija
4/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helpost kaksi päivää syödään, koska teen reilusti kerralla ruokaa. Joskus sitä ruokaa on kolmeksi päiväksi.

Vierailija
5/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö. Jos teen kotona ruokaa suosin sellaisia joista voi valtaosan pakastaa ja niin ei tarvitse syödä samaa ruokaa päiväkausia vaan voin vaihdella. Paitsi tietenkin jotkut lempiruokani joita tehtyäni syön mielelläni useamman peräkkäisen päivän. 

Vierailija
6/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just takana neljä päivää nakkistroganoffia 😁

Vierailija
7/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, mä olen syönyt jopa kahdeksan päivää makaronilaatikkoa, kun tein saman annoksen kuin yleensä perheelle. Sitten riitti se ruoka jopa vuodeksi, meni aikaa seuraavaan satsiin. Sen jälkeen olen opetellut pakastamaan tekemiäni ruokia kerta-annoksina, joten syön korkeintaan kolmena päivänä samaa.

Vierailija
8/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä syön. Mitä sinä tällä tiedolla teet?

Vierailija
9/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 päivää eli joo. Tosin jos sellainen ruoka jota voi pakastaa niin pakastan osan ja teen jotain muuta. Ei meinaan kyllä neljättä päivää meinaa pystyä samaa syömään! Kolmekin tekee tiukkaa ellei ole ihan superhyvää.

Vierailija
10/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja syön pitkälti samoja ruokia, en kyllästy niihin ja ovat terveellisiä joten miksipä niitä vaihtamaan. Vihanneksia menee paljon.

Vierailija
11/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sosekeittoa viikoksi ja pakastan loput. Viisi kaloria päivässä pitää tytöt tiellä, eikä läski tartu kylkiin. Treenaan myös maratonille ja käyn sosekeiton voimin spinningissä ja salilla 8 kertaa viikossa. On vielä halpaa ja edullista.

Vierailija
12/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Laitan pakkaseen, jos jää yli enemmän kuin kahteen ateriaan. 

Vierailija
13/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö. Jos teen kotona ruokaa suosin sellaisia joista voi valtaosan pakastaa ja niin ei tarvitse syödä samaa ruokaa päiväkausia vaan voin vaihdella. Paitsi tietenkin jotkut lempiruokani joita tehtyäni syön mielelläni useamman peräkkäisen päivän. 

Mulla sama.

Sitten unohdan ne ruoat pakastimeen. Nyt otin itseäni niskasta kiinni ja päätin syödä kaiken pois. Kohta kuukauden elänyt melkein kokonaan pakastimen antimilla. On ainakin ollut edullinen kuukausi.

Vierailija
14/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön samaa ruokaa 1-4 päivää ihan ruuasta riippuen.

Vierailija
15/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nyt olen syönyt kalakeittoa keskiviikosta asti ja vielä on yksi annos päivälliseksi.

Vierailija
16/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääh, mä olen syönyt jopa kahdeksan päivää makaronilaatikkoa, kun tein saman annoksen kuin yleensä perheelle. Sitten riitti se ruoka jopa vuodeksi, meni aikaa seuraavaan satsiin. Sen jälkeen olen opetellut pakastamaan tekemiäni ruokia kerta-annoksina, joten syön korkeintaan kolmena päivänä samaa.

😂 Mulle kävi ihan samoin että viikoksi riitti kun ensimmäisiä kertoja tein vain itselleni!

Siirryin hetkeksi eineksiin kun alkoi potuttaa kokonainen ruuan ylituotanto. Nyttemmin osaan jo tehdä vähemmän ruokaa itselle mutta tuli toinen ongelma kun pyydän lapset syömään niin en tiedä kuinka paljon tarpeeksi.

Vierailija
17/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kerralla yleensä kaksi eri ruokaa joita syön 3-4 päivää, mutta kuitenkin lounaaksi ja päivälliseksi on vaihtelua. Pakastan ylimääräisen, mutta syön suht nopealla kierrolla myös pakkasta tyhjäksi. Yksin asuvana en halua täyttää pakastinta tai jääkaappia tukkoon ja tuoreet vihannekset ja hedelmät voin ostaa pienen määrän vaikka päivittäin lähikaupasta. Hävikki on lähes nolla ja toimii hyvin omalla kohdalla.

Vierailija
18/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittoja tulee syötyä kahdestaankin 3 pv, samoin laatikoita kuten kaalilaatikkoa ja makaronilaatikkoa. Jos ruoka on onnistunut, niin ihan mielellään sen 3 pv syö.

Vierailija
19/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun aviopuolison kanssa ja syömme eri ruokia koska olen kasvissyöjä. Mutta teemme molemmille ma-to kestävät ruuat, viikonloppuna sitten ulkoa.

Vierailija
20/25 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö. Joskus syön 2 päivää osittain (esimerkiksi lounaaksi edellisen illan ruokaa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi