Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänestyspaikalla

Vierailija
25.03.2023 |

Ne rupes heti vaatimaan henkkaria kaikilta. Minä sanoin, että minulle sanottiin, ettei henkkaria tarvitse. Minä todistan heidän henkilöllisyytensä.

Ne oli hirveen tiukkana, että henkkari pitää olla. Sitten ne kaverit lähti pois.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vasta tänään että äänestyslipuke hylätään jos siihen kirjoittaa nimen. Kirjoitin Sanna Marin, voinko äänestää uudestaan?

Vierailija
2/9 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollutkaan ainoa änkyrä, joka jätti henkkarit esittämättä paikassa, jossa minut taatusti tunnettiin aivan henkilökohtaisesti.

Keskustelin heidän kanssaan siitä, miten äänestävät ne, joilla ei ole edes ajokorttia. "Pitää hankkia se henkilöllisyystodistus pankkiasiointia varten". Ei todellakaan tarvitse, jos ei koskaan pankissa asioi. Ei se keskustelu siitä edennyt, mutta sain äänestää. 

Sen ymmärrän, että täysin tuntemattomalta kysytään henkilöllisyystodistus, mutta täällä he todella tunsivat minut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin vasta tänään että äänestyslipuke hylätään jos siihen kirjoittaa nimen. Kirjoitin Sanna Marin, voinko äänestää uudestaan?

Kaikilla on äänioikeus - siis jos on esittää henkilöllisyystodistus - mutta onneksi kaikkein typerimpien ääniä ei lasketa, kun sössivät itse äänestämisensä.

Vierailija
4/9 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse, ainoastaan persujen äänet hylätään. jos on mitään epäselvyyttä.

Esimerkiksi seiskan alempi viiva on vino tai ykkösen miniviiva ei ole oikeassa kulmassa tai kakkosen kaari ei ole säännöllinen.

Jos tällaisia lappuja tulee, ja ääni menee persulle, niin hylkyyn.

Vierailija
5/9 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä nyt taas. :DD 

Vierailija
6/9 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ihan kunnossa?

Vierailija
7/9 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina valmis esittämään henkilöllisyystodistuksen mutta törmäänkin hämmentyneenä siihen että olen tunnettu henkilö. Minulla itsellä ei ole hajuakaan keitä virkailijat ovat tai mistä he tuntevat minut.

Vierailija
8/9 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
9/9 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella törkeää että kellä ei ole henkilöllisyyspapereita ei saa äänestää. Henkilöllisyyspaperit pitäisi olla kaikille ilmaiset jos kerran niitä on pakko käyttää näin tärkeässä valtion asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi