Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoidut,oletteko ihan varmoja että ette ala katua? Miehelläni (44) on teininä tehty kuva käsivarresta eikä kehtaa mennä esim. Uimahalliin

Vierailija
24.03.2023 |

Hampunlehti jonka sisällä teksti "fuck".
Eikä mies ikinä ole ollut nar komaani,ajatteli vain ettå kuva olisi raju.
Mies oli 15vuotias silloin. Ja tuntui kuulemma hemmetin hyvältä idealta. Ei tunnu enää kun on melkein 50!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas tajua miksi joku häpeää elettyä elämää. En minä tän ikäisenä enää jaksa hävetä mitään.

T:n45. Ja tatuointeja löytyy niin muurahaisista aurinkoihin.

Vierailija
22/35 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan varma etten ala katua, koska en ole ottanut mitään noin tyhmää kuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska kun keski-ikäisellä naisella stramp stamp eli tribaali alaselässä. Pullea mamma kaupassa otti jotain alahyllyltä ja meinasin nauruun purskahtaa.

Nehän oli suosittuja ysärin lopulla, väkisinkin ne muidet on jo keski-iässä.

Mikä on "muidet"?

Vierailija
24/35 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko mies  vaikka kävisi hyv'll'  tatuoijalla, joka muokkaisi tatskaa niin, että siinä lukisi 'luck' ja olisi apilanlehti 

Vierailija
25/35 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa ollu hienoo, jos sillä oikeesti ois ollu tatuointi käsivarresta.

Vierailija
26/35 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kyllä kehtaa liikkua. Ei ole tatuoinnit häirinneet elämää. 

Vierailija
27/35 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo pikkaisen hölmä tatska, mutta miehen kannattaisi hankkia hieman parempi itsetunto ja mennä sinne uimahalliin kaikesta huolimatta.

Vierailija
28/35 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska kun keski-ikäisellä naisella stramp stamp eli tribaali alaselässä. Pullea mamma kaupassa otti jotain alahyllyltä ja meinasin nauruun purskahtaa.

Minusta tuollaiset aidot ysäritribaalit ovat hienoja jo sellaisella vintage-tyyppisellä tavalla, kun nyt tribaalit tekevät taas uutta tulemista vähän modernimmalla ilmeellä. Ysäritribaali on muisto eräästä ajasta ja kertoo eletystä elämästä, eikä ne aina edes hassummalta näytä. Turha hävetä! Ja vain juntit nauraa toisten ulkonäölle.

Vierailija
29/35 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä ei ole rahaa laserkäsittelyihin eikä Mies myöskään aio ottaa peitekuvaa vaan haluaa olla täysin tatuoimaton.

Toivoi pitkään että kuva haalistuisi lähes näkymättömäksi ajan myötä,mutta vaikka väriä on lähtenyt kyllä sen yhä tunnistaa.

Ap

Onpa kumma kun vanhemmat ei oo puuttuneet tuohon asiaan ennen kuin otti sen.

Vierailija
30/35 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän oli suosittuja ysärin lopulla, väkisinkin ne muidet on jo keski-iässä.

Mikä on "muidet"?

Kirjoitusvirhe, piti olla "muidut"

Vierailija
31/35 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella tississä pääkallotatska 🥴

Harmittaako kun tissit ei olekaan vain objekti sun silmäniloksi vaan osa ihmisen kehoa josta nainen päättää itse?

Vierailija
32/35 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vart har din man tatuerat en bild av en arm? Det är utan tvivel ett väldigt originellt motiv, men nog kan man väl gå till simhallen med det?

Vierailija
33/35 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan tatuointini otin olkavarteen 17-vuotiaana (liikkeessä, isä tuli paikan päälle antamaan luvan). Sen jälkeen 20v aikana koko käsi, puolet jalasta ja yläselkä tatuoitu. Luulin miettineeni kaikkia tarkkaan mutta äh. En sano varsinaisesti katuvani mutta kaikista muista haluaisin eroon paitsi tuosta ensimmäisestä :D No näillä mennään, jos alkaa ahdistamaan niin mietin että ei nämä Suomen kamalimpia kuvia ole. Hyvin tehtyjä kaikki mutta myönnän kyllästyneeni. Ei ole mikään big deal itselleni mutta jos saisin nyt päättää niin lähes kaikki jäisi ottamatta.

Vierailija
34/35 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin omani hieman päälle 20 vuotiaana, ihan itse hankkimillani rahoilla ja päivääkään en ole katunut.

Tasan itselleni sen otin enkä kenellekään muulle, joten jos joku ei siitä tykkää niin aivan sama minulle

Vierailija
35/35 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tramp stamp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi