Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa! Millainen yläosa sopii omenavartalolle?

Vierailija
24.03.2023 |

Ja vielä sellaiselle omenalle, että jalat on tikkulaihat, takapuolta tavallaan ei ollenkaan ja maha tosi iso. Miten pukeutua?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi hlvetti

Vierailija
2/21 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vihreä lätsä, jossa antenni ja ihonmyötäinen punainen pusero.

Ei jää epäselvyyksiä ja kaltaisesi päivässä pitää tohtorit loitolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kropan malli, pussihelmaiset yleensä toimii. Yläosa ei saa myöskään olla liian väljä ja iso, se suurentaa helposti vielä entisestään. Itse käytän itseasiassa aika vähän paitoja ym, mekot istuu paremmin kropan mittasuhteisiin.

Vierailija
4/21 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenavarkaalle sopii harmaanruskea säkki

Vierailija
5/21 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso ja paksu omenapora Tulen poraamaan takaapäin Siinä ei ole tikkujalat tiellä

Vierailija
6/21 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama kropan malli, pussihelmaiset yleensä toimii. Yläosa ei saa myöskään olla liian väljä ja iso, se suurentaa helposti vielä entisestään. Itse käytän itseasiassa aika vähän paitoja ym, mekot istuu paremmin kropan mittasuhteisiin.

Tuo pussihelmaisuus onkin hyvä idea. Eli joku joustoresori alasaumassa. Kiitos tästä! Ap

Vierailija
7/21 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussihelmaiset yleensä toimii

Miten tämä toimiminen ilmenee?

Vierailija
8/21 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte jättää "tosi hauskat" vitsinne. On kyse 80-vuotiaasta, vähän jo dementoituneesta läheisestäni, jolle ostan kesävaatteita. Ap

Vierailija
9/21 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sopii. kuitenkin jos jalat on hoikat niin ei iso vatsa haittaa silti näyttää hoikalta. Olen itse päärynä ja minulle ei sovi mikään, aina näyttää läskiltä perseen ja jalkojen takia. Olisin mielummin omppu.

Vierailija
10/21 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekot

Vierailija
11/21 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sopii. kuitenkin jos jalat on hoikat niin ei iso vatsa haittaa silti näyttää hoikalta. Olen itse päärynä ja minulle ei sovi mikään, aina näyttää läskiltä perseen ja jalkojen takia. Olisin mielummin omppu.

En ole ihan samaa mieltä. Kysyn siksi neuvoa, koska tähän astiset vaatteet ovat alasaumasta ihan valtavan suuret ja siksi eivät näytä istuvilta. Mahan takia pitää olla isoa kokoa. Mutta tuo joustoresori alasaumassa on ratkaisu, saadaan se alasauma pois liian suurena lepattamasta. Ap

Vierailija
12/21 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
13/21 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

teräksinen korsetti

Vierailija
14/21 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussihelma on yksi hyvä vaihtoehto tosiaan. V-kaula-aukko on ihan ehdoton, tai vaihtoehtoisesti pitkä kaulakoru, mikä muodostaa v-mallin yläosaan. Värikäs toppi, jonka päälle kevyt neuletakki, ylä- ja alanappi auki, jolloin muodostuu illuusio vyötäröstä.

Vierailija
16/21 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/2 joukkue teltta sopii hyvin

Vierailija
17/21 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päärynällehän sopivat ihanasti kaikki a-linjaiset mekot ja hameet vartalonmyötäisen yläosan kanssa, näytätte mielestäni helposti siroilta. Itse olen omenavartaloinen eikä hoikkanakaan ole selvää vyötäröä.

Vierailija
18/21 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenitoppi ja sen mukaisesti sitten kuntosalille.

Vierailija
19/21 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tankkitoppi

Vierailija
20/21 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vielä kerran pussihelmaideasta. Tilasin nyt useita sellaisia ja luulen, että ne sopivat tosi hyvin hänelle. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi