Neuvokaa! Millainen yläosa sopii omenavartalolle?
Ja vielä sellaiselle omenalle, että jalat on tikkulaihat, takapuolta tavallaan ei ollenkaan ja maha tosi iso. Miten pukeutua?
Kommentit (21)
Laita vihreä lätsä, jossa antenni ja ihonmyötäinen punainen pusero.
Ei jää epäselvyyksiä ja kaltaisesi päivässä pitää tohtorit loitolla.
Mulla sama kropan malli, pussihelmaiset yleensä toimii. Yläosa ei saa myöskään olla liian väljä ja iso, se suurentaa helposti vielä entisestään. Itse käytän itseasiassa aika vähän paitoja ym, mekot istuu paremmin kropan mittasuhteisiin.
Omenavarkaalle sopii harmaanruskea säkki
Minulla on iso ja paksu omenapora Tulen poraamaan takaapäin Siinä ei ole tikkujalat tiellä
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama kropan malli, pussihelmaiset yleensä toimii. Yläosa ei saa myöskään olla liian väljä ja iso, se suurentaa helposti vielä entisestään. Itse käytän itseasiassa aika vähän paitoja ym, mekot istuu paremmin kropan mittasuhteisiin.
Tuo pussihelmaisuus onkin hyvä idea. Eli joku joustoresori alasaumassa. Kiitos tästä! Ap
pussihelmaiset yleensä toimii
Miten tämä toimiminen ilmenee?
Voitte jättää "tosi hauskat" vitsinne. On kyse 80-vuotiaasta, vähän jo dementoituneesta läheisestäni, jolle ostan kesävaatteita. Ap
Kaikki sopii. kuitenkin jos jalat on hoikat niin ei iso vatsa haittaa silti näyttää hoikalta. Olen itse päärynä ja minulle ei sovi mikään, aina näyttää läskiltä perseen ja jalkojen takia. Olisin mielummin omppu.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sopii. kuitenkin jos jalat on hoikat niin ei iso vatsa haittaa silti näyttää hoikalta. Olen itse päärynä ja minulle ei sovi mikään, aina näyttää läskiltä perseen ja jalkojen takia. Olisin mielummin omppu.
En ole ihan samaa mieltä. Kysyn siksi neuvoa, koska tähän astiset vaatteet ovat alasaumasta ihan valtavan suuret ja siksi eivät näytä istuvilta. Mahan takia pitää olla isoa kokoa. Mutta tuo joustoresori alasaumassa on ratkaisu, saadaan se alasauma pois liian suurena lepattamasta. Ap
Pussihelma on yksi hyvä vaihtoehto tosiaan. V-kaula-aukko on ihan ehdoton, tai vaihtoehtoisesti pitkä kaulakoru, mikä muodostaa v-mallin yläosaan. Värikäs toppi, jonka päälle kevyt neuletakki, ylä- ja alanappi auki, jolloin muodostuu illuusio vyötäröstä.
Vierailija kirjoitti:
Päärynällehän sopivat ihanasti kaikki a-linjaiset mekot ja hameet vartalonmyötäisen yläosan kanssa, näytätte mielestäni helposti siroilta. Itse olen omenavartaloinen eikä hoikkanakaan ole selvää vyötäröä.
Treenitoppi ja sen mukaisesti sitten kuntosalille.
Kiitos vielä kerran pussihelmaideasta. Tilasin nyt useita sellaisia ja luulen, että ne sopivat tosi hyvin hänelle. Ap
No hyi hlvetti