KOIRAIHMISET!!!
koiralla jäi häntä auton oven väliin. mistä tietää että onko häntä murtunut? voiko heiluttaa sitä? koiralla tuli palkeen kieli ja tuli hetken ajan verta,häntä siitä kohti hieman turvoksissa,mutta heiluu yhtä iloisesti kuin ennenkin(aristaa hieman kun sitä tunnustelee). koira ei reagoi ainakaan nuolemalla sitä häntää että olisi kipeä... itseäni vaivaa kun koira on mulla vaan hoidossa , ilmoitin kyllä omistajille et mitä on käynyt ...
Kommentit (8)
ja oon sitä nyt seuraillut koko päivän ja ei se oo muuttunut miksikään,aristaa kun tunnustelee,mutta hirveesti leikityttää ja häntä heiluu... tässä koirassa kun kaikki näkyy niin selvästi kun on naku eikä karvoja ole suojana...
Joo, o tuskin siihen kipsiä laitetaan, mut mietipä omalle kohdalle. Huomenna heti päivystävälle ell joka antaa kipulääkettä. Melko tumpeloa touhua, koiraparka!!
t. pieneläinhoitaja
ja minulla on ollut 20vuotta koiria,mutta nyt oli ensimmäinen tämmöinen tapaturma...
Aamulla soitto päivystävälle. Kovat kivut on ainakin koiralla.
leikkii ja riehuu ihan normaalisti ja häntä vispaa eikä hännän muoto ole vääristynyt. olen nähnyt kyllä kun koira on kipeä jostakin mutta tämä ei ole lainkaan sen oloinen että olisi kipuja.
kipulääkettä ell, äläpä kiduta koiraa..
Kipeetähän se ottaa. Sama kun ihmisellä jäisi sormi ovenväliin. Koiran häntää on kuitenkin melko hankalaa alkaa kipsaamaan ;) Seuraile tilannetta.