Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KOIRAIHMISET!!!

Vierailija
25.11.2006 |

koiralla jäi häntä auton oven väliin. mistä tietää että onko häntä murtunut? voiko heiluttaa sitä? koiralla tuli palkeen kieli ja tuli hetken ajan verta,häntä siitä kohti hieman turvoksissa,mutta heiluu yhtä iloisesti kuin ennenkin(aristaa hieman kun sitä tunnustelee). koira ei reagoi ainakaan nuolemalla sitä häntää että olisi kipeä... itseäni vaivaa kun koira on mulla vaan hoidossa , ilmoitin kyllä omistajille et mitä on käynyt ...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeetähän se ottaa. Sama kun ihmisellä jäisi sormi ovenväliin. Koiran häntää on kuitenkin melko hankalaa alkaa kipsaamaan ;) Seuraile tilannetta.

Vierailija
2/8 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon sitä nyt seuraillut koko päivän ja ei se oo muuttunut miksikään,aristaa kun tunnustelee,mutta hirveesti leikityttää ja häntä heiluu... tässä koirassa kun kaikki näkyy niin selvästi kun on naku eikä karvoja ole suojana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, o tuskin siihen kipsiä laitetaan, mut mietipä omalle kohdalle. Huomenna heti päivystävälle ell joka antaa kipulääkettä. Melko tumpeloa touhua, koiraparka!!

t. pieneläinhoitaja

Vierailija
4/8 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUKSI KUUSEEN!

Vierailija
5/8 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla on ollut 20vuotta koiria,mutta nyt oli ensimmäinen tämmöinen tapaturma...

Vierailija
6/8 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla soitto päivystävälle. Kovat kivut on ainakin koiralla.

Vierailija
7/8 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkii ja riehuu ihan normaalisti ja häntä vispaa eikä hännän muoto ole vääristynyt. olen nähnyt kyllä kun koira on kipeä jostakin mutta tämä ei ole lainkaan sen oloinen että olisi kipuja.

Vierailija
8/8 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipulääkettä ell, äläpä kiduta koiraa..